  • Data: 2010-02-11 10:07:20
    Temat: Re: Jak to jest z bezpieczeństwem danych w EEPROM w ATmega?
    Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > problem pojawia się w przypadku zapisu do pamięci i zaniku zasilania....

    Niby tu problemów z zasilaniem nie mam, ale kto wie, może
    jakieś zakłócenia (to jest środowisko przemysłowe; występuje
    podczas produkcji w miarę silne pole elektromagnetyczne
    -- przy czym zapis do pamięci EEPROM ma miejsce, gdy
    produkcja stoi).
    Jeżeli jest tak, jak piszesz, że przekłamanie może nastąpić
    (jedynie) podczas zapisu, to byłaby to dobra wiadomość
    dla mnie -- po prostu po zapisie sprawdzałbym, co się
    zapisało i ewentualnie poprawiał źle zapisane komórki.
    Muszę to przetestować.

    Robbo.