  • 31. Data: 2017-05-17 17:44:43
    Temat: Re: Jak to jest ze światłami w samochodach?
    Od: p...@g...com

    Ziew ... Primo jeśli jeździ to ma kwity ale oczywiście możesz poruszyć tą sprawę na
    forum międzynarodowym najlepiej prawniczym hint normy europejskie kontra krajowe.
    Secundo producent tiptronica, dsg i pochodnych zaleca wrzucanie neutrala tylko przy
    dłuższym postoju a typowe światła takim postojem nie są więc skontaktuj się z
    producentem ;-)
    Ps może cierpisz na jakas chorobę oczu ? Czy pasażerowie też się uskarżają ? Ew.
    nieudana polerka przedniej szyby ?

  • 32. Data: 2017-05-18 11:06:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-17 o 17:44, p...@g...com pisze:
> [...]
    producentem ;-)
    > Ps może cierpisz na jakas chorobę oczu ? Czy pasażerowie też się uskarżają ? Ew.

    Nie chce mi się poruszać na forum międzynarodowym.
    Przypuszczam, że moje następne auto też będzie miało takie STOPy :-)
    Co prawda ja nie będę na nie patrzył. A może to nawet lepiej.

  • 33. Data: 2017-05-19 00:07:28
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 17.05.2017 o 17:44, p...@g...com pisze:
    > Secundo producent tiptronica, dsg i pochodnych zaleca wrzucanie neutrala tylko przy
    dłuższym postoju a typowe światła takim postojem nie są więc skontaktuj się z
    producentem
    A czy ktoś zabrania w pozycji D zaciągać ręczny?

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 34. Data: 2017-05-19 06:44:42
    Temat: Re: Jak to jest ryzyko.
    Od: "Klimek8" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ktoś zabrania w pozycji D zaciągać ręczny?
    >
    > Grzegorz Tomczyk

    Ryzyko zapomnienia, żeby go wyłączyć.

  • 35. Data: 2017-05-19 16:37:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 00:07, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > A czy ktoś zabrania w pozycji D zaciągać ręczny?

    Automaty mają bardzo często czujnik wciśnięcia pedału hamulca i inaczej
    zachowują się w takiej sytuacji - mniej ciągną do przodu. Ręczny więc
    nie jest wskazany jako zamiennik.

    --
    MN

  • 36. Data: 2017-05-19 20:07:11
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 19.05.2017 o 16:37, Marcin N pisze:
    > Automaty mają bardzo często czujnik wciśnięcia pedału hamulca i inaczej
    > zachowują się w takiej sytuacji - mniej ciągną do przodu. Ręczny więc
    > nie jest wskazany jako zamiennik.

    Możliwe, zwłaszcza w przypadku skrzyń DSG.
    W klasycznym, powiedzmy 17-letnim hydrokinetyku jest to zupełnie bez
    znaczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 37. Data: 2017-05-19 20:09:42
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 19.05.2017 o 06:44, Klimek8 pisze:

    > Ryzyko zapomnienia, żeby go wyłączyć.

    Jest czerwona kontrolka, czasem z gongiem, no i czuć
    przy ruszaniu, że silnik ma ciężej...

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 38. Data: 2017-05-20 07:41:40
    Od: p...@g...com

    Elektryczny ? I tak na każdych światłach zamiast normalnie przyhamować ? Ciekawa
    koncepcja ale jak dla mnie bzdetna

  • 39. Data: 2017-05-20 07:47:42
    Od: p...@g...com

    To jest nonsens nawet w golfie 4 czy focusie MK1 producent zalecal normalne hamowanie
    zamiast cudowania z ręcznym czy neutralem. Stare skrzynie blokowały też staczanie
    (dsg już nie) więc ręczny właściwie byl rzadko używany.

  • 40. Data: 2017-05-20 12:16:56
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 20.05.2017 o 07:41, p...@g...com pisze:
    > Elektryczny ? I tak na każdych światłach zamiast normalnie przyhamować ? Ciekawa
    koncepcja ale jak dla mnie bzdetna

    Jeśli nie ma auto-hold, to każdy dobry, byle nie dusić ciągle nogą pedału.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk