  • 1. Data: 2012-07-01 20:33:48
    Temat: Jak usunąc konto
    Od: MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu>

    siema.Mam zamiar usunąc konto na scigacz.pl tylko jak to zrobic.Jesli
    napisac do admina to dajcie link do jego profilu.

  • 2. Data: 2012-07-01 20:43:49
    Temat: Re: Jak usunąc konto
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-01 20:33, MotoCross978 pisze:
    > siema.Mam zamiar usunąc konto na scigacz.pl tylko jak to zrobic.Jesli
    > napisac do admina to dajcie link do jego profilu.

    Odezwij się do użytkownika Lovtza na priv i GG, gosc sie zna to Ci
    pomoze. On jest adminem tego foruma

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2012-07-02 08:57:17
    Temat: Re: Jak usun?c konto
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-01, MotoCross978 <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> wrote:
    > siema.Mam zamiar usunąc konto na scigacz.pl tylko jak to zrobic.Jesli
    > napisac do admina to dajcie link do jego profilu.

    A czemu chcesz kasowac konto na takim super portalu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-07-02 09:33:00
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-07-01 20:33, MotoCross978 pisze:
    > siema.Mam zamiar usunąc konto na scigacz.pl tylko jak to zrobic.Jesli
    > napisac do admina to dajcie link do jego profilu.
    >
    > --

    NTG - zapytaj się na ścigaczu, a nie tutaj.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2012-07-02 11:04:01
    Od: <MW>

    Użytkownik "MotoCross978" <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> napisał w
    wiadomości news:9cb841f687efccc9043a57c20f612f96$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > siema.Mam zamiar usunąc konto na scigacz.pl tylko jak to zrobic.Jesli
    > napisac do admina to dajcie link do jego profilu.

    Najprościej będzie pumeksem - każdy syf schodzi.

    --
    MW

  • 6. Data: 2012-07-02 16:59:29
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "MotoCross978" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > siema.Mam zamiar usunąc konto na scigacz.pl tylko jak to zrobic.Jesli
    > napisac do admina to dajcie link do jego profilu.

    Przeczytaj regulamin, ktory akceptowales.

    W regulaminie musi byc.

    ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo