  • 1. Data: 2013-07-23 22:20:17
    Temat: Jak wyjąć moduł przycisku świateł awaryjnych Mazda 2
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    kupiłem konsolkę do powieszenia nawigacji w nowej Maździe 2. Żeby ją
    zamocować trzeba wyjąć przycisk świateł awaryjnych. W instrukcji montażu
    napisano, że wystarczy pasek plastiku, żeby go podważyć, i ma wyskoczyć.
    Praktyka jest gorsza, bo wyszło toto kawałek od dolnej strony i dalej
    nie chce. Cofnąć się teraz też nie chce. Jest jakiś specjalny sposób,
    żeby to wyjąć? Potrzebne jakieś specjalne narzędzie?

    pozdrawiam
    JS

  • 2. Data: 2013-07-24 09:49:11
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 23.07.2013 22:20, JS pisze:
    > (...) trzeba wyjąć przycisk świateł awaryjnych. (...) Jest
    > jakiś specjalny sposób, żeby to wyjąć? Potrzebne jakieś
    > specjalne narzędzie?

    Są dwa - poczekać na gorący dzień aż samochód się solidnie nagrzeje.
    Jeśli gorący dzień się nie chce pojawić można użyć suszarki do włosów -
    tylko z umiarem. To jest to specjalne narzędzie - plastiki i okolice
    łatwiej i bezpieczniej się atakuje na gorąco, bo tworzywo się robi
    bardziej miękkie i mniej skłonne do pękania.

    S.

  • 3. Data: 2013-07-24 19:14:02
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-24 09:49, Stefan Szczygielski pisze:

> [...]
    > łatwiej i bezpieczniej się atakuje na gorąco, bo tworzywo się robi
    > bardziej miękkie i mniej skłonne do pękania.

    Jest to jakiś pomysł, dzięki. Ale może ktoś wie, gdzie i jakie tam są
    zaczepy, może jakaś fotka tego detalu "od środka"...
    pozdrawiam
    JS

  • 4. Data: 2013-07-24 20:04:23
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "JS" <b...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > chce. Cofnąć się teraz też nie chce. Jest jakiś specjalny sposób, żeby to
    > wyjąć? Potrzebne jakieś specjalne narzędzie?

    Sorki, mógłbyś dać linka do tej konsolki?

  • 5. Data: 2013-07-25 20:57:12
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    www.kuda-phonebase.de

  • 6. Data: 2013-07-25 21:02:09
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-07-23 22:20, JS pisze:
> [...]
    > nie chce. Cofnąć się teraz też nie chce. Jest jakiś specjalny sposób,
    > żeby to wyjąć? Potrzebne jakieś specjalne narzędzie?

    A szukałeś na forum mazdaspeed.pl ?

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 7. Data: 2013-07-25 21:21:38
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-24 20:04, Kukus Minipalus pisze:

    > "JS" <b...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Sorki, mógłbyś dać linka do tej konsolki?
    Allegro, Sklep "DARKOSERWIS"