  • 1. Data: 2010-08-01 21:29:38
    Temat: Jak zamienić plik w SourceForge na inny?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Włożyłem pierwszy plik do SourceForge i było w porządku.
    Teraz dodałem wersję 1.0.2 wraz z dwoma plikami bin, ale widzę je tylko gdy
    jestem w SourceForgowym File Managerze. Natomiast inny uzytkownik widzi
    tylko ten stary plik, nawet gdy wybierze "View all files". Co trzeba zrobić
    aby się zaktualizowało?

  • 2. Data: 2010-08-02 05:26:01
    Temat: Re: Jak zamienić plik w SourceForge na inny?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Teraz dodałem wersję 1.0.2 wraz z dwoma plikami bin, ale widzę je tylko
    > gdy jestem w SourceForgowym File Managerze. Natomiast inny uzytkownik

    Już są widoczne, ale długo to trwało a przecież pliki nie były duże. Czy
    zawsze to tak trwa czy też był jakiś kłopot z mierrorrami?