    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak zamocować toroid
    Date: Mon, 15 Sep 2014 19:50:20 +0200

    Zachariasz Dorożyński wrote:

    > Laminat jest za słaby żeby do niego taki duży transformator przymocować jedną
    śrubą.

    Tego się właśnie obawiam. Śruba wytrzyma, laminat też nie pęknie, ale
    być może zacznie płynąć lub się odkształcać w inny sposób. Zależy mi
    na trwałości, a nie na prostocie.

    > Ta śruba i dekielki z gumą mogą byc użyte do przymocowania do czegoś wytrzymalszego
    > niż laminat.

    Ale to coś też trzeba jakoś trwale przymocować do laminatu. Stąd mój
    pomysł z kilkumilimetrowej grubości dyskiem z mosiądzu, który można
    na dużej powierzchni przylutować do laminatu korzystając z hotair.
    Tylko nie chcę brnąć w rozwiązania słuszne, lecz niekonieczne i dlatego
    zadałem pytanie. Może jednak uda mi się śrubę podeprzeć od drugiej
    strony, co sprawę powinno rozwiązać.

    Pozdrawiam, Piotr