  • Data: 2010-06-15 10:41:05
    Temat: Re: Jak zbudowany jest wskażnik paliwa?
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > być
    >
    > w przypadku wskaźnika paliwa to chyba nawet zaleta, bo "zapamiętuje" stan
    > paliwa w baku, w każdym razie występują wskażniki bez sprężynki i
    > wskazówka nie wraca.
    Propo nie wracania to ja w Fordzie mialeł wskaźnik, który miał coś w rodzaju
    hamulca wykonanego z jakiegoś lepkiego smaru. To on właśnie zatrzymywał
    wskazówkę w położeniu po wyłączeniu. Rozbierałem go ponieważ urwało się
    jedno z wyprowadzeń cewki i wskaźnik pokazywal pierdoły. Udało się go
    podlutować ale za długo mi nie służył. Może w tym przypadku coś z
    uzwojeniami jest nie tak ?

    Gejzero SQ3OGX