  • Data: 2018-08-14 10:24:54
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > prądu z tego lewego przyłącza. Gdziesik miałem takie pudełeczko, leciwy
    > przerywacz (zdaje się, że do choinki), co to działał jako migacz.
    > Poszukam, moooże znajdę.

    W sumie... to też może ułatwić poszukiwania i da się w razie czego łatwo
    sklecić (przekaźniki mam, generator łatwo zrobić).

    Ale to jak energetyka nic nie znajdzie.

    > No ale to by chyba była raczej cicha i mała lodówka, absorpcyjna, bo:
    > 1. Sprężarkowa bierze (gdy "chodzi") raczej więcej niż 360 W

    Hm, raczej mniej.

    > 2. Pracuje ("chodzi") z przerwami, a nie ciągle

    To prawda, poza tym sprężarkowa nie ruszy od razu po chwilowym zaniku
    zasilania. Raz, że PTC do rozruchu musi się schłodzić a dwa, że sprężarka
    nie ruszy mając na wyjściu ciśnienie.