  • Data: 2018-08-29 23:14:01
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U nas w domu problem rozwiązywał drugi telefon w przedpokoju,
    > podłączony do tej samej linii.

    Ja nigdy nie miałem telefonu w przedpokoju. I nie rozumiem takiej
    dziwnej lokalizacji. Gniazdka telefoniczne zainstalowałem we wszystkich
    pomieszczeniach: pokojach, kuchni, łazience, toalecie, nawet w piwnicy.
    Ale nie w przedpokoju. Przecież aparaty umieszczone powinny być pod
    ręką, a nie gdzieś daleko, gdzie trzeba biec po usłyszeniu sygnału.
    Tylko przy łóżku, kanapie, fotelu, "tronie"... ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/