  • 1. Data: 2009-11-02 11:42:35
    Temat: Re: Jaka "awaryjna", kryzysowa oferta? Albo abonament 0zł?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr M <x...@x...pl> wrote:

    > A można wiedzieć o co chodzi z tym tajemniczym zabezpieczeniu się z
    > możnością wysłania smasa? Tak z ciekawości. Cos w rodzaju trzymania takiej
    > karty na dnie szuflady/portfela na wszelki wypadek?

    Trzymanie gdzieś w najgłębszym zakamarku motocykla razem z GPSem i kawałkiem
    elektroniki. Jak mi maszyna zniknie a alarm z jakiegoś powodu nie zadziała
    (szykuję się na taki z powiadomieniem na pilota - jeszcze nie kupiłem) to
    chcę móc wysłać na tą kartę SMSa (opcjonalnie doładowując ją przedtem zdalnie
    jakby straciła ważność na SMSy wychodzące) i niech elektronika odpali GPSa,
    przeczyta pozycję i mi ją odeśle.

    > Nie będę oryginalny a i też operatorowi szanownemu to się należy jak
    > zaproponuje Play - doładujesz za piątaka i kartę możesz na rok schować do
    > szuflady.

    Czyli padło na Play Fresh.

    > A jak uciążliwe jest pamiętanie co roku o doładowaniu za piątaka

    Nie jest, mam kalendarz :)

    > Za 100 lat ktoś z resztki naszej ludzkości znajdzie kartę Play i może uda
    > mu się wykonać połączenie.

    Wtedy już pewnie Playa nie będzie... :)

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 2. Data: 2009-11-02 13:53:16
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Adam Wysocki tak oto obwieścił(a):

    > jakby straciła ważność na SMSy wychodzące) i niech elektronika odpali GPSa,
    > przeczyta pozycję i mi ją odeśle.

    A to przy okazji, podasz jakiegoś linka co można by zgłębić trochę wiedzy w
    tym temacie? Jaka kosztowność takiego zabezpieczenia, pomijając doładowanie
    za 5zł ;)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2009-11-02 15:40:05
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > tym temacie? Jaka kosztowność takiego zabezpieczenia, pomijając doładowanie

    obstawiam ze koszt jest równy najtańszemu staremu telefonowi z GPS,plus
    program

    ToMasz

    PS co z zasilaniem? z instalacji pojazdu?

  • 4. Data: 2009-11-02 22:23:25
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 11:42:35 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

> [...]
    > jakby straciła ważność na SMSy wychodzące) i niech elektronika odpali GPSa,

    Pewnie nie jest to tak dokładne namierzanie jak GPS, ale o wiele prościej
    aktywować namierzanie przez sieć GSM. Nie wiem czy Play to ma, przykład dla
    Plusa:
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    nowosci/wiem_gdzie_jestes/

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-11-03 10:26:28
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr M <x...@x...pl> wrote:

    > A to przy okazji, podasz jakiegoś linka co można by zgłębić trochę wiedzy w
    > tym temacie? Jaka kosztowność takiego zabezpieczenia, pomijając doładowanie
    > za 5zł ;)

    Generalnie to sam coś takiego opracowuję. Możliwe że będzie się sprzedawało,
    możliwe że nie, to się zobaczy. Koszt - telefon, GPS, garstka elektroniki i
    soft do mikrokontrolera.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 6. Data: 2009-11-03 10:27:55
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > PS co z zasilaniem? z instalacji pojazdu?

    Z tego co wymyśliłem - ładowanie telefonu ze świateł pozycyjnych, telefon
    zasila malutki kawałek elektroniki, a jak elektronika odczyta SMSa, to
    włączy zasilanie GPSa z akumulatora.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 7. Data: 2009-11-03 10:29:01
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

> [...]
    > aktywować namierzanie przez sieć GSM. Nie wiem czy Play to ma, przykład dla

    Prościej, ale jednak mało dokładne... Wolałbym dokładność GPSa. Z drugiej
    strony jak moto będzie gdzieś w garażu to GPS nie da rady a GSM da...

    W sume można wykorzystać oba. Trzeba będzie się zorientować czy Play to ma...

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 8. Data: 2009-11-03 10:29:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Adam Wysocki wrote:

> [...]
    > jakby straciła ważność na SMSy wychodzące) i niech elektronika odpali GPSa,

    O ile nie bedzie problemu z zasiegiem Play i jednoczesnie jakiejs wtopy
    z dzialaniem roamingu w Plusie ;). Np. - nie wiem czemu tak jest, ale na
    HP Ipaq 514 VM z wlozona karta Play mimo ustawionej w preferowanej sieci
    jedynie Plusa i recznym wybraniu tegoz, po jakims czasie i tak potrafi
    sie zalogowac do Playa. E.T. phone home. Why the Failure?

    --

    there's a new Sisyphus in town

  • 9. Data: 2009-11-03 10:31:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Adam Wysocki wrote:

> [...]

    O ile nie bedzie problemu z zasiegiem Play i jednoczesnie jakiejs wtopy
    z dzialaniem roamingu w Plusie ;) . Np. - nie wiem czemu tak jest, ale
    na HP Ipaq 514 VM z wlozona karta Play mimo ustawionego w preferowanej
    sieci jedynie Plusa i recznym wybraniu tegoz, po jakims czasie i tak
    sluchawa potrafi sie zalogowac do Playa. E.T. phone home. Why The
    Failure?

    --

    there's a new Sisyphus in town

  • 10. Data: 2009-11-03 12:44:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid>
    napisał w wiadomości news:gophi.pmtg.1257162155@news.chmurka.net...
    > Trzymanie gdzieś w najgłębszym zakamarku motocykla razem z GPSem
    > i kawałkiem
    > elektroniki.

    Kupic startera za 5 zl, i nie wlaczac do czasu kradziezy.