eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów? › Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Date: Sat, 27 Oct 2018 10:17:44 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 37
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    NNTP-Posting-Host: cwCEWKSHs++IFHla8EHEJw.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642289
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Marek S pisze tak:

    > Zdarzyło mi się całą zimę przejeździć na nim nie
    > wiedząc, że zepsuł się zawór od klasycznego grzania
    > hydraulicznego.

    Chciałbym kidyś zobaczyć na oczy ten mityczny zawór. Ale to chyba muszę
    kupić jakiś porządny samochód a nie vw ;)


    > Owszem, przyznaję, że silnik czasem
    > podnosił obroty spoczynkowe z 800 na 1000 gdy by podreperować
    > wydajność alternatora, ale tylko na chwilę.

    No pacz pan a moj nigdy nie podnosi i przy 800 jest takie samo napięcie
    jak przy 3000 . Zepsuty vw ;)


    > Jak to zatem jest z alternatorami? Czy jedne (szczególnie na
    > postoju) ledwo dają radę ładować akumulator a inne, geometrycznie
    > podobne, mogą niemalże miasto zasilić? Oczywiście koloryzuję aby
    > podkreślić konflikt logiczny.
    >
    > Zastanawia mnie też jak to możliwe, że konstrukcja wytrzymuje tak
    > ogromne obciążenia (zgaduję: 200A)? W końcu to wymaga grubego
    > drutu, sporych diod więc alternator powinien być ogromny, a nie
    > jest.

    Na pewno działają zgodnie z prawami fizyki czyli grubszy drut i silne
    wymuszone chłodzenie.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: