  • Data: 2014-10-16 22:18:39
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-16 21:26, Krzysztof pisze:
    > Dzięki.

    > Czy mam z tego rozumieć, że radzisz kupić kamerę z 140 deg zamiast 120 deg?

    Tak, a chętnie nawet więcej jeśli by były.
    Ja zamówiłem G1WH, właśnie ze względu na szerszy kąt.

    Moim zdaniem cenne jest to że przy szerszym kącie więcej łapie się w kadr.

    > Widziałem ofertę kamery G1WH z uchwytem na lusterko. Takie mocowanie
    > byłoby chyba dla mnie najlepsze.
    >
    > Natomiast nie mogę się połapać w sprawie zasilania w przypadku kamer
    > G1W/G1WH/G1W-C.
    > W której jest zasilacz podłączany do zapalniczki, w której zasilanie
    > z baterii - jakiej i jak działa kondensator?

    Wszystkie trzy zasilane są z zapalniczki, różnią się jedynie
    podtrzymaniem zasilania - bo coś musi dokończyć nagrywanie po tym jak
    wyłączysz stacyjkę.

    W dwóch pierwszych za podtrzymanie zasilania odpowiada wbudowana bateria
    (która wystarczy pewnie na kilka-kilkanaście minut nagrywania), a w
    trzeciej zamiast baterii jest kondensator który wystarczy pewnie góra na
    minutę.

    Jeśli planujesz używać tylko jako rejestrator to w sumie bez różnicy, z
    taką bateryjną można jeszcze wyjść i sfilmować coś obok auta.