  • 1. Data: 2014-10-16 10:18:06
    Temat: Jaką kamerę samochodową?
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    Proszę o radę osoby, które to co doradzają
    lub odradzają same sprawdziły.

    Chcę kupić kamerę, która:
    - będzie miała szeroki kąt widzenia
    - będzie dawała obraz i dźwięk dobrej jakości,
    nagrywany w formatach do odtwarzania na
    komputerze bez dodatkowych konwersji
    - będzie miała pamięć o pojemności wystarczającej
    na nagranie w dobrej jakości podczas długiej
    podróży bez konieczności przegrywania
    - będzie bardzo łatwa do zakładania i zdejmowania
    w samochodzie (zostawianie kamery w aucie odpada)
    - będzie zasilana z zapalniczki i ładowalnej baterii
    Nie zależy mi na tym żeby była tania.

    Bardzo proszę o rady co warto kupić, a czego
    zdecydowanie nie warto kupować.

    Pozdrowienia
    Krzysztof

  • 2. Data: 2014-10-16 10:57:24
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <C...@C...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - będzie zasilana z zapalniczki i ładowalnej baterii
    > Nie zależy mi na tym żeby była tania.
    >
    > Bardzo proszę o rady co warto kupić, a czego

    poszukaj w archiwum, ostatnio watek w tym temacie byl ok miesiac temu

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2014-10-16 12:01:04
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > poszukaj w archiwum, ostatnio watek w tym temacie byl ok miesiac temu

    Jak to znaleźć? Gdy w http://pl.misc.samochody.narkive.com/
    pod Szukaj... wpisuję kamera, pokazuje się pusta strona,
    całkowicie pusta, a nie 0 wyników, co też byłoby dziwne,
    bo przecież powinno znaleźć przynajmniej mój news.

    Pozdrowienia
    Krzysztof

  • 4. Data: 2014-10-16 12:20:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-16 12:01, *Krzysztof* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > całkowicie pusta, a nie 0 wyników, co też byłoby dziwne,
    > bo przecież powinno znaleźć przynajmniej mój news.

    http://pl.misc.samochody.narkive.com/c2rIJILY/jaki-r
    ejestrator-video-polecacie

    Jeśli już koniecznie chcesz tam szukać.
    Co do G1W i Twoich wymagań - bateria jest "momentalna" :) - wystarczy na
    spokojne zakończenie zapisu po odcięciu zasilania - na rower jej nie
    weźmiesz.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2014-10-16 12:23:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > całkowicie pusta, a nie 0 wyników, co też byłoby dziwne,
    > bo przecież powinno znaleźć przynajmniej mój news.

    <https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.
    samochody/kamera>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-10-16 12:28:27
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Mirek Ptak wydumał(a) w news:543f9bee$0$3167$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > Co do G1W i Twoich wymagań - bateria jest "momentalna" :) - wystarczy na
    > spokojne zakończenie zapisu po odcięciu zasilania - na rower jej nie

    Weźmiesz :]
    1. Power Bank 12000
    http://allegro.pl/nowy-power-bank-12000-mah-lcd-bate
    ria-zestaw-usb-i4685921247.html
    2. Ładowarka
    http://allegro.pl/ladowarka-rowerowa-ms203-usb-telef
    on-gps-na-dynamo-i4701298725.html
    3. "dynamo w piaście" :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 7. Data: 2014-10-16 12:31:07
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > http://pl.misc.samochody.narkive.com/c2rIJILY/jaki-r
    ejestrator-video-polecacie
    Dzięki. Przejrzę co tam radzą.
    Gdyby ktoś chciał jeszcze dorzucić jakieś rady, to będę wdzięczny

    > <https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.
    samochody/kamera>
    To już wcześniej widziałem. Podaje newsy z 2011 r.

    Pozdrowienia
    Krzysztof

  • 8. Data: 2014-10-16 12:44:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    samochody/kamera>
    > To już wcześniej widziałem. Podaje newsy z 2011 r.

    SOA#1. U mnie ostatni jest z przed 14 minut

  • 9. Data: 2014-10-16 12:47:28
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-16 10:18, Krzysztof pisze:
> [...]
    > - będzie zasilana z zapalniczki i ładowalnej baterii
    > Nie zależy mi na tym żeby była tania.
    >
    > Bardzo proszę o rady co warto kupić, a czego

    Wybierz jedną z: LS430W, lub jej nowszą wersję LS460W. Obsługują karty
    SDHC do 64 GB. Ja kupiłem LS430W, ważne jest to, że ma GPS i rejestruje
    położenie i prędkość. Kupiłem tutaj:
    http://nais-net.istore.pl/pl/rejestratory-trasy. Możesz sobie
    przestudiować dane kamerek.

  • 10. Data: 2014-10-16 12:51:34
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    samochody/kamera>
    > SOA#1. U mnie ostatni jest z przed 14 minut
    Pewnie jest to kwestia posortowania wg czasu, ale na stronie,
    która mi się wyświetla, żadnej możliwości sortowania nie widzę. :-(
    Niemniej, dziękuję.

    Pozdrowienia
    Krzysztof