  • Data: 2014-10-25 02:03:27
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Oct 2014, Icek wrote:

    [...jakość oryginał/YT...]

    > na moje oko jest lekko gorsza na YT (ale na oko to chłop w szpitalu umarł).

    Czyli rekonwertuje. Klops.

    > Nie mam żadnego systemu pomiarowego do wiarygodnego porównania.

    Pozostają krótkie próbki wrzucone na jakiś serwer *plików*.

    Tu jest jeszcze problem czym wyciąć taką próbkę, żeby przy samym
    cięciu nie rekonwertowało. Znaczy trzeba pilnować czy program
    to "umie" i czy tak zrobi (oczywiście od "klatki pełnej",
    jak jest jedna na dwie minuty to może być problem).
    No i wiadomo - miejsce "auto z przeciwka" :) (na którym najlepiej
    widać dlaczego "nowe lepsze" kodeki wcale nie są takie lepsze)

    pzdr, Gotfryd