  • 11. Data: 2013-10-09 07:24:36
    Temat: Re: Jaka klawiatura?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:l32026$pok$1@node1.news.atman.pl...
    > Ta kosztuje 95 zł., ale na USB.
    > http://r.twenga.pl/g3.php?pg=RDsxMTc1MzI0MDE0NjU0MzY
    0NzE4OzUxMTAyMjE7aHR0cDovL25va2F1dC5wbC9DbGljay9ST2Z
    mZXIvP2NsaWNrPTBoNnJpNFBhMXZxa3R2SnZKcXA5UnpDWEw0OHh
    QSmxndHZWT0FoJHR2WGE3dXdpWipVWU42dDZHVFk4aXEwVEdKNEh
    LZXVHZE55UXFtYjJPS3NLVEF4SG9KdmJ1KjJBY09Lbll6RmtkN3M
    1cFFRKlYyYWxXSXdfLkFQSTszZjUyNzQ4NDU4M2UwZjQ3ODcyZTE
    2N2Y1OTYzMjhiZQ%3D%3D&dac=1

    Właśnie chodzi mi o USB, bo można podłączyć nawet do laptopa

  • 12. Data: 2013-10-09 07:26:29
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

> [...]
    LZXVHZE55UXFtYjJPS3NLVEF4SG9KdmJ1KjJBY09Lbll6RmtkN3M
    1cFFRKlYyYWxXSXdfLkFQSTszZjUyNzQ4NDU4M2UwZjQ3ODcyZTE

    W dawnych czasach jeszcze, klawiatury Trust były dobre, miały dobre
    właściwości mechaniczne

  • 13. Data: 2013-10-09 07:30:49
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-10-08 18:52, Borneq pisze:
    > Ergonomiczna, z dużym skokiem
    A ja z czystym sumieniem polece Logitech K350

    Krzysiek

  • 14. Data: 2013-10-09 09:17:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Borneq nabazgrał(a):

    > Czy klawiatury Natec są dobre?

    Zajebiste, gdyby nie ta firma to można zwolnić połowę serwisu :) a tak
    troszkę poważneij to taki sam low-end jak klawiatury biedronka.

  • 15. Data: 2013-10-09 14:18:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-09 07:26, Borneq pisze:
> [...]
    2N2Y1OTYzMjhiZQ%3D%3D&dac=1

    > W dawnych czasach jeszcze, klawiatury Trust były dobre, miały dobre

    A teraz dobre są, czy już nie?

    Ja mam na biurku przy komputerze głośniki Trust od czasu kiedy kupiłam
    sobie do domu komputer, wiec wiele lat. Świetne, ciężkie jak ciort.
    Tylko boleję nad tym, że w jednym mi potencjometr zaczął wysiadać i jak
    poruszy mi się pokrętełko to potem długo kręcę w te i we w te, żeby
    głośnik zaczął grać.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-10-10 10:00:28
    Od: JanuszK2 <j...@g...com>

    W dniu 2013-10-09 14:18, animka pisze:
> [...]
    > Tylko boleję nad tym, że w jednym mi potencjometr zaczął wysiadać i jak
    > poruszy mi się pokrętełko to potem długo kręcę w te i we w te, żeby

    Rozkręć obudowę i jeśli potencjometr nie jest szczelnie zamknięty to
    popsikaj do wnętrza płynem Elektrosol lub WD-40.(aerosole)
    Albo zamów w TELPOD S.A. w Krakowie nowy potencjometr
    Janusz

  • 17. Data: 2013-10-10 13:56:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-10 10:00, JanuszK2 pisze:
> [...]
    > popsikaj do wnętrza płynem Elektrosol lub WD-40.(aerosole)
    > Albo zamów w TELPOD S.A. w Krakowie nowy potencjometr

    Dzięki, w wolnej chwili tak zrobię.

    --
    animka