  • Data: 2015-10-02 22:36:00
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-02 o 09:44, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" <s...@r...org.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnn0r68p.l2l.songo@fugazi.debian.org.pl...

    > Jestem na etapie BC700. Przekonajcie mnie do C9000.
    > Rzuciłem okiem na opis:
    > http://www.hurt.com.pl/profesjonalna-ladowarka-mh-c9
    000,p4711.html

    > Co w niej jest takiego, że to inna klasa urządzenia bo chyba nie
    > "Procesor siódmej generacji o dokładności 0,001V" ani "możliwość
    > zaprogramowania ładowarki na 10000 sposobów" ?

    Weź w rękę wkrętak za 3 zł i za 15zł. W czym ten droższy jest lepszy? Na
    dobrą sprawę jak miałbyś napisać konkrety to w niczym, a jednak wolisz
    wziąć ten droższy, chociaż tym tańszym też dasz radę zrobić to samo.
    Często tak jest, że trzeba po prostu popróbować. Czasem ocenisz że warto
    tę kasę wydać, a czasem nie. Ja uznałem, że warto było. Jest po prostu
    lepsza, co nie oznacza, że tego samego nie da się zrobić mniejszą (poza
    ładowaniem maksymalnym prądem kompletu baterii).
    Możemy się umówić, to pożyczę Ci swoją do obejrzenia na parę dni, bo we
    wspomnianym "sklepie" atmosfera jest jakaś taka... Ale ceny mają dość
    przyzwoite.

    Pozdrawiam

    DD