  • Data: 2015-10-03 10:28:32
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:mumpr9$c0$1@news.icm.edu.pl...

    > Weź w rękę wkrętak za 3 zł i za 15zł. W czym ten droższy jest lepszy? Na
    > dobrą sprawę jak miałbyś napisać konkrety to w niczym, a jednak wolisz
    > wziąć ten droższy, chociaż tym tańszym też dasz radę zrobić to samo.
    > Często tak jest, że trzeba po prostu popróbować. Czasem ocenisz że warto
    > tę kasę wydać, a czasem nie. Ja uznałem, że warto było. Jest po prostu
    > lepsza, co nie oznacza, że tego samego nie da się zrobić mniejszą (poza
    > ładowaniem maksymalnym prądem kompletu baterii).
    > Możemy się umówić, to pożyczę Ci swoją do obejrzenia na parę dni, bo we
> [...]
    Dzięki za propozycję, może kiedyś. Na pewno zapomnę do kogo mam się wtedy
    zwrócić :) .
    Nie jestem aż takim fanem ładowania aby poświęcać na to więcej czasu niż te
    trochę na wzięcie udziału w dyskusji.
    Moją BC700 przeciętnie używam ze dwa razy w roku. Akumulatory AA (Enelopy, 2
    komplety po 4 szt.) używam praktycznie tylko do lustrzanki, a zdjęć nie
    robię dużo.

    W tym sklepie faktycznie jest jakoś tak. Przypuszczam, że to wynika głównie
    z tego, że to jest hurtownia, która nie wiedzieć czemu obsługuje też
    detalistów.

    Co do śrubokrętów to podstawowa różnica jest taka, że ten tańszy ma końcówkę
    z materiału bardziej miękkiego niż niejedna śrubka, a ten droższy z
    twardszego. Skutki oczywiste :).
    P.G.