    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka siec i jaki abonament.
    Date: Wed, 10 Jun 2009 13:06:35 +0100

    > Super oferta żeby mieć z kimś kontakt, za połączania na numery Play płaci
    > się czasem ponad dwa razy drożej niż na numery innych operatorów. Dobrze
    > policz czy to się opłaca. Play się nadaje raczej do tego żeby mieć go jako
    > drugi numer tylko do dzwonienia.

    Ale mi dokladnie tylko chodzi o kontakt.
    Byc moze telefon nie bedzie uzyty przez dwa miesiace... moze 3 miesiace. Ale
    przyjdzie sytuacja gdzie trzeba skontaktowac sie na juz by nie powiedziec
    "na wczoraj":)) nie chce placic abonamentu tylko dla tego, zeby byl staly
    kontakt w naglych przypadkach. Jesli wyniknie potrzeba czestszego kmontaktu
    nie ma p[roblemu by to zmienic, wszystko wyjdzie w praniu.
    Idealnym rozwiazaniem, ktorego niestety nie widze w Polsce to abonament sim
    only. Taki abonament jest automatycznie przedluzany co miesiac. Jesli juz
    nie chcesz po prostu dzwonisz, lub wstrzymujesz platnosc na nastepny
    miesiac... Zadnego cyrogrfu 12 czy 24 miesiace. Oczywiscie abonament ten nie
    rozni sie niczym innym od innych poza tym, ze niedostajesz telefonu. Ilosc
    minut i reszte uslug masz identyczne a cena jest nizsza. Perfect jak masz
    stary telefon i nie zalezy ci na nowej zabawce:) Szkoda, ze tego w Polsce
    nie ma.