  • 1. Data: 2009-02-17 09:49:12
    Temat: Re: Jaka skóra ?
    Od: vegooo <hagi11-03@_NOSPAM_o2.pl>

    m...@t...plnapisal

> [...]

    > sa rownie niezle).

    > Teraz pytanie o konkretna firme i model.

    > Nie wiem czy warto polakomic sie na kurtke tanszej i gorszej firmy w
    > okolicach 500-600 zl, czy wydac 1000-1200 zl na zakup czegos
    > porzadniejszego?
    > Jakie moga byc roznice miedzy tak wycenionymi kurtkami?
    > Jest roznica jakosciowa, czy placi sie tylko za metke Louis, Dainese,
    > Vanucci, FLM?
    > Co mozecie polecic (konkretne firmy i modele - bede wdzieczny za
    > umotywowanie).
    > Przegladalem oferty sklepow w Polsce i widzialem kurtki jak:

    ts_id=12249&osCsi...

    > Vanucci (nie znam modelu - w tym sklepie za 1092, ale pewnie da sie
    > taniej - FLM Sabre w tym sklepie byla drozsza o 250 zl niz w innym
    > ....):

    > http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=
    344_48&products_i...

    > http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=344_48&
    osCsid=5fbaf647eb...

    > Czy wiecie cos o nich, lub znacie konkurentow i mozecie wskazac mi
    > najlepszy wybor?

    > Interesuje mnie tylko nowka, przed kupnem musze ja koniecznie
    > przymierzyc - ale nie mam nic przeciwko obejrzeniu kurtki w sklepie w
    > Polsce i kupnie przez net np. w sklepie z Niemiec ...

    > Jezdzilem wczesniej w tekstylnej kurtce Polo Road, do nowej kurtki chce

    > oczywiscie kupic buty i spodnie, nie mam zamiaru jezdzic w dzinsach i w

    > zwyklych buciorach.

    > Dzieki za pomoc i do zobaczenia na trasie!

    Witam. Moim zdanie warto zainwestowa w porzadna skórzana kurtke,nawet
    jesli miałaby słuzyc do miejskich szalenstw na motorze. Oczywiscie w
    róznicy cenowej uwzgledniona jest marka firmy i za to przeplacasz. Moge
    polecic Ci kurtke ze sprawdzonego i godnego zaufania sklepu. Kupowałem tam
    wiele rzeczy i nigdy sie nie zawiodłem. Moja propozycja
    http://www.moto-center.pl/produkt.php?cPath=10_15_54
    &products_id=1187&osCsid=3c61baac8780b38a898f762a662
    6a392
    bedziesz z niej zadowolony i posluzy Ci przez długie lata. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-17 10:59:43
    Od: "Tomek Sv650s" <t...@a...pl>

    Witaj!
    Zakup kurtki to nie łatwa sprawa,sam szukałem dla siebie dość długo.To co
    mogę Ci polecić z własnego doświadczenia:
    -zgadzam się tesktylia nie dorównują skórze jeśli chodzi o śceranie.Sam mam
    Vanucci'ego, fakt ze moj model nei byl tani to wolalem kupic dobra kurtke
    niz tanszy skorzany komplet.
    -Z tych firm co napisales wg najlepszy bedzie wlasnie Vanucci.
    Podstawowa sprawa to przymierzyc i jeszcze raz przymierzyc.Skóra a tym
    bardziej Vanucciego Baaaaaaaaaaaardzo sie rozchodzi.Absolutnie nei moze byc
    idealna jako pierwsza lepsza zdjeta z wieszaka.Nie sluchaj wciskania kitu ze
    jest idealna od razu.Kurtka musi byc az nadto opieta.Pracowałem w jednym ze
    sklepów i zawsze mowilem klientom szczerze i do mnei wracali.Dlatego Tobie
    tez szczerze radze.Ja mam 180 i waze pod 90kg i wziąlem rozmiar 50!!!Tylko
    ze mialem ta swiadomosc i doskonale wiedzialem ze skóra zlapie wilgoc i pot
    i sie rozejdzie.Teraz mam idealnie dobrana góre i wszystkie protektory sa na
    miejscu.

    Ps na poczatkukurtke ktos musial mi pomoc zapiac i zdjac bo byla po prostu
    za ciasna.Po przejechani ok 1000km sam juz sie ubieram i rozbieram.Ogólnie
    bardzo polecam skórę jako kurtke.Sam jej uzywam mniej wiecej do tego typu
    jazdy co ty:)
    troche sie rozpisalem ale jakbys mial jakies pytania to wal smialo

    ps2 naprawde dobra skore Vanucciego mozna kupic ponizej 1000zł, ja kupilem
    duuuzo taniej oczywiscie nowa w sklepie.

    pozdrawiam

    Tomek Sv650s

  • 3. Data: 2009-02-17 12:17:05
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Użytkownik "vegooo" <hagi11-03@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > m...@t...plnapisal

    a ja polecam www.halvarssons.pl i z tego sklepu kolesia z ktorym mozna chyba
    wszystko zalatwic. Oni maja jeszcz ejakas strone z ciuchami z kolekcji z
    poprzednich lat, ale nie pamietam adresu - tam sa super cenki.

    Zonda.

  • 4. Data: 2009-02-17 12:24:50
    Od: Beast <l...@o...pl>

    On 17 Lut, 11:59, "Tomek Sv650s" <t...@a...pl> wrote:
    > Witaj!
    > Zakup kurtki to nie łatwa sprawa,sam szukałem dla siebie dość długo.To co
    > mogę Ci polecić z własnego doświadczenia:

    Wiadomo, ze to niełatwa sprawa kupić kurtkę, ale mimo wszystko wydaje
    mi się, że jednak udało mu się to biorąc pod uwagę, że chłopak zaczął
    wątek w październiku 2006 roku (:

    --

    pozdrawiam

    Beast
    VF 750 C

  • 5. Data: 2009-02-17 16:26:44
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > wszystko zalatwic. Oni maja jeszcz ejakas strone z ciuchami z
    > kolekcji z poprzednich lat, ale nie pamietam adresu - tam sa
    > super cenki.

    Przecież na stronie którą podałeś stoi jak wół link do tych z lat
    poprzednich ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2009-02-17 19:42:01
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Przecież na stronie którą podałeś stoi jak wół link do tych z lat
    > poprzednich ;)

    Faktycznie jest - nie sprawdzalem..
    :)

    Z.