  • 1. Data: 2009-02-17 09:47:30
    Temat: Re: Kurtka na moto-jaka?
    Od: vegooo <hagi11-03@_NOSPAM_o2.pl>

    krzyśnapisal

    > Planuje zakupić kurtkę na motocykl. W oko wpadła mi FLM T12- czy ktoś z
    > Grupowiczów może miał z taką do czynienia? Proszę o opinię na priv'a i
    > sugestie gdzie najtaniej kupić.

    > Kris

    Witam. Osobiscie proferuje metode ogledzin w sklepie stacjonarnym a
    nastepnie zakup przez internet ze wzgledu na nizsze ceny. Zalezy tez jakie
    predkosci rozwijasz na swojej maszynie. jezeli nie jezdzisz szybko albo
    bardzo szybko,to mysle ze ta kurtka wystarczy
    http://www.moto-center.pl/produkt.php?products_id=40
    &osCsid=3c61baac8780b38a898f762a6626a392
    jest porzadna i z solidnego materiału. Za ta cene znajdziesz juz cos
    dopowiedniego-przynajmniej w tym sklepie. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-17 12:29:04
    Od: Beast <l...@o...pl>

    On 17 Lut, 10:47, vegooo <hagi11-03@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

> [...]
    > jest porzadna i z solidnego materiału. Za ta cene znajdziesz juz cos
    > dopowiedniego-przynajmniej w tym sklepie. Pozdrawiam.

    A co to nowa akcja reklamowa sklepu? Dwie wiadomości w tym samym
    czasie w wątkach, które już dawno zostały zasypane w archiwum.
    Teraz jeszcze pora na kawał o wróbelku.

    --

    pozdrawiam

    Beast
    VF 750 C

  • 3. Data: 2009-03-19 12:23:38
    Od: vegooo <hagi11-03@_NOSPAM_o2.pl>

    Beastnapisal

> [...]

    > A co to nowa akcja reklamowa sklepu? Dwie wiadomości w tym samym
    > czasie w wątkach, które już dawno zostały zasypane w archiwum.

    ZAdna akcja reklamowa,po prostu przez przypadek wysłąłem 2 takie same
    wiadomosci,kazdy ma prawo sie pomylic prawda?? Nie oceniaj ludzi po jednej
    wiadomosci. A skoro kupowałem juz w sklpeie moto-center.pl to czemu nie
    moge go polecic innym skoro jest dobry?? Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-03-19 12:45:36
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

> [...]

    > wiadomosci. A skoro kupowałem juz w sklpeie moto-center.pl to czemu nie
    > moge go polecic innym skoro jest dobry??

    A mozesz go polecac na jakims forumie sikacza a nie na prm?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)