  • 1. Data: 2013-04-01 14:12:15
    Temat: Re: Jaką spawarkę polecacie do zostosowań domowych
    Od: p...@g...com

    Jeżeli poszukujesz czegoś na domowy użytek to zdecydowanie polecam spawarki od
    barracudy. Małe, poręczne i bardzo wytrzymałe. Sam zakupiłem u nich ten model:
    http://barracuda.sklep.pl/spawarki/101-spawarka-200a
    -inwertorowa-barracuda.html Za niewielkie pieniądze kupiłem naprawdę dobra spawarkę:)

  • 2. Data: 2013-04-01 21:07:27
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    http://barracuda.sklep.pl/spawarki/101-spawarka-200a
    -inwertorowa-barracuda.html

    Jak za taka kase, to wyglada to na dobry sprzet.

    Polecam zastanowienie sie nad
    http://www.leroymerlin.pl/warsztat/spawarki-i-akceso
    ria/spawarki/opinie-spawarka-inwerterowa-sit-301-1-p
    irotec,p171349,l946.html

    --
    pozdrawiam
    Nullification