eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest? › Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder02.bluewo
    rldhosting.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 11 Aug 2013 19:53:23 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    References: <52073c68$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku7gd4$5p7$1@news.task.gda.pl>
    <52076162$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <150rhppk1xfaa$.1oglopc3cmaew$.dlg@40tude.net>
    <ku7qq3$2c1$1@node2.news.atman.pl>
    <520771e2$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku80lt$8mu$1@node2.news.atman.pl>
    <52078b37$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku82ov$nt7$1@news.task.gda.pl>
    <52079628$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku86qh$4i6$1@news.task.gda.pl>
    <5207a481$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku8c24$kaq$1@news.task.gda.pl>
    <5207c00e$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku8gft$v6v$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <ku8gft$v6v$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 138
    Message-ID: <5207cf95$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1376243605 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1254 31.11.235.52:61466
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 6497
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500968
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-11 19:09, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)
    >> Zza krzaków to od dawna nie suszą - zwolnij. Zobaczysz ich z daleka.
    >> Uważaj tylko na SM/ITD z 'partnerami' - jak zwolnisz to też możesz
    >> dać sobie z nimi spokój :)
    >
    > Ostatnio suszyli na zjeździe gruntowym pomiędzy drzewami.

    Zwolnij, przestaniesz się bać, zaczniesz zauważać...

    >> Zdaje się, że to nie 30k ludzie jedzie rano, a parę rzędów wielkości
    >> więcej...
    >
    > Mówimy o użytkownikach aplikacji, a nie o wszystkich ludziach którzy
    > jadą w danym momencie samochodem.

    LOL - a co to jest w takim razie 30k użytkowników aplikacji?

    >> A co mają do tego inne aplikacje? Ile osób z tych 30k cokolwiek
    >> zgłosi, a ile zweryfikuje takie zgłoszenie?
    >
    > Ja zgłaszam i weryfikuje. Moi znajomi tak samo.

    Tak, a inni nie zgłaszają nic, bądź różne głupoty.

    >> Aaaa - ja nie pisałem, że gwałtownie wzrasta. Liczba użytkowników też
    >> gwałtownie nie wzrasta.
    >
    > Myślę, że rok do roku liczba użytkowników wzrosła w znaczący sposób.

    Pracujesz w ich marketingu?

    > Tak
    > jak wspomniałem wcześniej ja nie odczułem zalewu fałszywych ostrzeżeń.

    Nie pisałem o zalewie fałszywych ostrzeżeń, a ich większej liczbie.

    >> No, a yanosik darmowy :) No i co? :)
    >
    > Na przykład to, że jak Ci się nie podoba to nie musisz płacić za
    > nieudany test aplikacji.

    LOL - zdaje się, że argumentów brakuje :) Próbujesz obronić bzdury
    w yanosiku przez pryzmat "zbyt krótkiego czasu testowania NE".

    > NE można sprawdzać przez tydzień i jak dla mnie
    > to było za krótko. Używałem jej dlatego, że to było najłatwiejsze
    > rozwiązanie.

    Co prawda to OT, ale ile jej używałeś i kiedy?

    >> Ciekawe - to że Ty uzasadnienia nie widziałeś jeszcze nie znaczy, że
    >> go nie było. Logika jest bardzo dobra - korzystając z NE zawsze byłem
    >> szybciej niż przy korzystaniu z nawigacji offline - włącznie z AM+LD :)
    >
    > Nie było żadnego uzasadnienia co potwierdziła osoba jadąca drugim
    > wariantem.

    A na jakiej podstawie takie stwierdzenie?

    > Dla mnie logika NE znośna i nic ponadto. Naprawdę trudno piać
    > z zachwytu nad czymś co raz wyznacza 380km a następnego dnia wymyśla
    > tak, że jest 430km.

    Zależy jak ustawisz i co się dzieje na drodze. Jednego dnia te 380 może
    być ok, a drugiego godzinę dłużej.

    >> Wygląda na to, że mało kto. Może błąd marketingowy, może to ludziom
    >> tak naprawdę nie jest potrzebne przy aktualnej funkcjonalności?
    >
    > IMO zgłaszanie jest upierdliwe i dlatego funkcja leży.

    To nie jest kwestia upierdliwego zgłaszania, tylko podejścia do
    aplikacji - NE jest nawigacją, a nie antymiśkiem.

    > Widocznie jestem bo naprawdę mam bardzo dużo wątpliwości do logiki tej
    > aplikacji.

    Tak pewnie pozostanie :)

    >> Cóż, zasadniczo dla większości ludzi nawigacja to ma doprowadzić do
    >> celu względnie szybko i bezproblemowo, a nie zajmować się lotnymi
    >> patrolami. Dodam, że trasy kalkulowane są w oparciu o prędkość
    >> dopuszczalną itd. Zdaje się, że wszystkie płatne są tak realizowane
    >> i mają miliony użytkowników... (w Polsce powiedzmy setki tysięcy).
    >
    > Uważam, że większość ludzi, którzy poruszają się samochodem oczekują
    > _KOMPLETNEJ_ informacji o tym co się dzieje na drodze łącznie z lotnymi
    > patrolami.

    Nie krzycz - lotne patrole interesują tych, którzy przekraczają
    prędkość, reszta się tym średnio interesuje. Pojawił się patrol
    - dobrze, niech będzie. Jeździć należy normalnie, a nie zwalniać
    bo kontrola...

    > Osobiście to mało co mnie tak wkurfia jak prawie nadzianie
    > się na aktywny radar, o którym NE zapomniała wspomnieć, i nie mówię
    > osytuacji 150/70 km/h.

    Nie, skąd :)

    > Oczekuje od aplikacji, że będzie mi pomagać
    > mówiąc co gdzie stoi chociażby po to żeby przygotować się na to, że
    > jakiś spryciaż będzie dusił do końca a potem gwałtownie wytracał prędkośc.

    Dorabianie ideologii.

    > Wycięcie ostrzeżeń o FR/suszeniu z navigacji to głupota i tutaj wracamy
    > do tego co wcześniej napisałem: kto kupi komercyjną nawigację bez
    > ostrzeżeń? Twierdzę, że nikt.

    LOL - brniesz. Nigdzie nie pisałem o wycinaniu takich informacji.
    Może być przydatna, ale dokładnie tak jak oznakowanie.

    > Czegoś nie rozumiem, mój yanosik zaczyna gadać o wszelkich zgłoszeniach
    > w chwili kiedy jest uruchomiony.

    Tak, w szczególności o tych których nie ma - o zamknięciu drogi
    informuje? O zmianie sytuacji na trasie też?

    >> Hmmm, jakoś nie spotkałem. Znaczy zawsze można być pierwszym, ale to
    >> się tak często nie dzieje. Roboty drogowe, korki, wypadki itd. -
    >> sprawnie i bezstresowo.
    >
    > Miałem taką sytuację a później przychodzi mail żeby im potwierdzić co to
    > było etc.

    I całe szczęście - dzięki temu nie ma bzdurnych zgłoszeń (bądź jest ich
    niewiele).

    > Yanosik to nie jest mistrzostwo świata, ale IMO rozwija się całkiem nieźle.

    Yanosik nie jest nawigacją, a rozwój wygląda dokładnie tak, jak profil
    tej aplikacji.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: