  • 1. Data: 2013-08-11 09:25:26
    Temat: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?

    Co polecicie?

  • 2. Data: 2013-08-11 10:01:40
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?

    Yanosik

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2013-08-11 10:40:37
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-11 09:25:26 niejaki fReLuZ napisał:
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?

    osmand

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2013-08-11 11:15:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-11 09:25, fReLuZ pisze:
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?
    google maps

  • 5. Data: 2013-08-11 11:34:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello fReLuZ,

    Sunday, August 11, 2013, 9:25:26 AM, you wrote:

    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?

    Google Maps

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-08-11 12:03:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 10:01, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Yanosik

    ROTFL

  • 7. Data: 2013-08-11 12:06:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 10:40, p0li pisze:

    > osmand

    Z mapami UMP-pcPL + OpenStreetMap.

  • 8. Data: 2013-08-11 12:08:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > google maps

    Jest też yanosik z dodatkowymi funkcjami. Ale u mnie duzo mniej stabilny
    niż google.

    A co do google:
    zdarza sie wam, ze google maps prowadzi do zupełnie innego miejsca niz sie
    wprowadziło?

    Zwłaszcza, jeżeli wpisze sie obiekt a nie adres.

    Google ma tez inny minus - korzysta cały czas z neta.

    A coś za granice, gdzie mapy mozna wgrac na stałe?

    A jak działa automapa na andka? Jest juz stabilna? Bo jak była wprowadzana
    beta to czytałem, ze czesto sie zawiesza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 9. Data: 2013-08-11 12:12:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-11 12:08, Budzik pisze:
    (ciach)

    > Zwłaszcza, jeżeli wpisze sie obiekt a nie adres.
    zgadza się.

    > Google ma tez inny minus - korzysta cały czas z neta.

    janosik również

  • 10. Data: 2013-08-11 12:12:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A coś za granice, gdzie mapy mozna wgrac na stałe?

    Ogólnie czy musi być darmowa i legalna?
    Igo działa nieźle.