  • Data: 2013-08-12 22:04:30
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-12 21:30, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > I właśnie o tym mówię.

    Nie, nie mówisz o tym - yanosik nie jest tego typu aplikacją.

    > Czy NE podaje takie informacje?

    Tak - gdzieś takie dane były udostępnione.

    > Mi pasuje i nie mam z tym problemów tym bardziej, że oni dopiero
    > rozpoczęli ten temat więc uważwam, że spokojnie można dać im więcej
    > czasu na poprawki.

    Dopiero co? Ze 2 lata ma spokojnie.

    > Ja uważam, że jest. Wpisujesz adres

    Jak znajdzie :>

    > i jedziesz jak mówi

    Lepiej nie jechać jak mówi :>

    > więc skoro to
    > nie jest nawigacja to co to jest?

    Substytut, a nie nawigacja.

    > Na to wygląda. To jak Ty z yanosikiem - większość ludzi ok, a Tobie nie
    > pasuje :>

    Nie bardzo - Ty narzekasz na routing w NE i jesteś chyba jedyny. Dużą
    liczbę błędnych informacji w yanosiku ludzie potwierdzają. A co do
    używania "nawigacji" w yanosiku to chyba nikt nie twierdzi, że to tak
    można nazwać. Znaczy pewnie ktoś się trafi.

    > Dla mnie antymisiek jest integralną funkcją tego co nazywam nawigacją
    > samochodową.

    Dla Ciebie - to tylko dodatek, a yanosik jest tylko takim dodatkiem.

    > Taaaaa :)

    Tak.

    > No proszę Cię mistrzu Yoda :)

    Pojawią się mandaty za odstępy miedzy pojazdami to może jednak
    uwierzysz. Wolę jednak głos Dartha Vadera - Yoda jest mało
    zrozumiały :P

    > Info o sytuacji drogowej z NE nie rzuca na kolana. Owszem pokazuje coś
    > tam do przodu, ale ja mam inne wyobrażenie o tym jak to powinno być.

    Nie wątpię - pewnie tak samo jak z routingiem :>

    > Czy
    > yanosik długo nie będzie nawigacją czas pokaże. Myślę, że mocno się
    > wezmą za ten temat i zobaczymy co im z tego wyjdzie.

    Czas pokaże - osobiście wątpię.

    > Z tego samego powodu dla którego jest tam mało rzeczywistych informacji
    > "CB" w NE.

    Ha, ha, czyli jednak :>