  • 1. Data: 2010-03-24 09:02:39
    Temat: Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
    Od: Silver Ghost <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialbym prosic o pomoc w wyborze KVM-a do serwerowni.
    Zasadniczo potrzebne jest urzadzenie o prarametrach:

    - obudowa Rack
    - porty USB, PS2 - niekoniecznie
    - Hot-Swap
    - 16 portow

    Na chwile obecna zastanawiam sie nad takim modelem:
    Aten CS-1716A
    http://www.profipc.pl/kvm/kvm_cs_1716.php

    ale cena mnie troche zabija.

    Pytanie:
    Czy jest jakas plecana tansza i dzialajaca alternatywa.

    Pozdrawiam

    Lukasz
    --
    Silver Ghost
    // Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie

  • 2. Data: 2010-03-24 13:35:23
    Temat: Re: Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Silver Ghost" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pytanie:
    > Czy jest jakas plecana tansza i dzialajaca alternatywa.
    >
    > Pozdrawiam

    Ceny w Polsce sa wyssane z palca, albo to jakis zart po prostu. Tego Anteca
    w UK kupisz bez problemu w granicy 300 funtow z VATem, wychodzi jakies
    1300zl, dolicz pare na wysylke do Polski.

    Od lat korzystam z nieco tanszych Belkinow, bezproblemowe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-03-24 14:01:33
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Silver Ghost pisze:
    > Chcialbym prosic o pomoc w wyborze KVM-a do serwerowni.
    > Zasadniczo potrzebne jest urzadzenie o prarametrach:

    Używam z powodzeniem Avocenta, przy czym jest to KVM ze
    zintegrowanym panelem do zarządzania (monitor LCD + kla-
    wiatura + touch-pad). Poprzedni KVM o tych mniej więcej
    parametrach (nie pamiętam niestety producenta) powodował
    straszliwe problemy z działaniem (fatalna jakość obrazu,
    problemy z ekranem dotykowym). Avocent działa świetnie.
    Jak chcesz, jutro zajdę do serwerowni i zerknę na oznacze-
    nie modelu.

    PS. Ale tani też nie był, o ile pamiętam ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2010-03-24 14:20:00
    Od: Silver Ghost <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 15:01:33 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

> [...]
    >Jak chcesz, jutro zajdę do serwerowni i zerknę na oznacze-
    >nie modelu.
    >
    >PS. Ale tani też nie był, o ile pamiętam ;)

    Dzieki za informacje, jesli chodzi o wszystko w jednym - idealne
    rozwiaznie, niestety ceny byly taki ze sef i powiedzial - zapomnij,
    wiec ostatecznie wzialem sie za przerobienie zwyklego LCD
    i wstawienie go w skladana szuflade ;]. Taki Adam Slodowy.

  • 5. Data: 2010-03-26 18:59:07
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-03-24 14:35, kamil pisze:
    > "Silver Ghost" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Od lat korzystam z nieco tanszych Belkinow, bezproblemowe.

    Używam Belkina OmniView(R) SMB 8-Port CAT5 KVM Switch F1DP108A i nie
    powiem by był bezproblemowy. Nawet w sieci lokalnej dopiero przy 16
    kolorach (16 kolorach nie 16 bitach koloru) i najwyższej kompresji da
    się na tym pracować.
    I co dziwniejsze nie chodzi o obraz bo on jest w miarę dobry zawsze, ale
    o mysz i klawiaturę. Dopiero przy "najgorszych" możliwych ustawieniach
    mysz się rusza a literki wyskakują taki jak trzeba i kiedy trzeba.
    Reklamowałem sprzęt bo nie wyobrażałem sobie by to tak miało działać,
    ale drugi egzemplarz działa identycznie.

    Z drugiej strony, może mam jakoś specyficznie zwaloną sieć...

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-03-29 09:04:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > drugi egzemplarz działa identycznie.
    >
    > Z drugiej strony, może mam jakoś specyficznie zwaloną sieć...

    Kolega Silver Ghost nie pytal o KVM sieciowy, a zwyklych belkinow 16port mam
    w tej chwili 3 w uzyciu, klopotow nie sprawiaja. Kupilem wlasnie Omniview o
    ktorym piszesz, kiedy znajde chwile zeby podlaczyc sprawdze czy tez ma takie
    problemy i dam znac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-03-29 10:45:52
    Od: Silver Ghost <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 10:04:08 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

> [...]
    >ktorym piszesz, kiedy znajde chwile zeby podlaczyc sprawdze czy tez ma takie

    Hmm to ja jeszcze posprawdzam ceny tych Omniview o ktorych
    wspomniales, bo faktycznie potrzebuje zwykle.

    Na razie mysle o zakupie Aten CS-1716A
    http://www.sklep.abad.pl/index.php?type=show_prod&id
    =46851
    Cena ; 1430 netto, kabelki 3m USB po 40 zl...

  • 8. Data: 2010-03-29 14:51:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > się rusza a literki wyskakują taki jak trzeba i kiedy trzeba.
    > Reklamowałem sprzęt bo nie wyobrażałem sobie by to tak miało działać, ale

    Cos jednak nie gra u ciebie, podlaczylem wlasnie moj (model F1D086U z USB),
    z serwerowni kilka pomieszczen dalej obraz i zachowanie peryferiow bez
    zarzutu. W sumie jakies 30m kabli w suficie, jeden patch panel i gniazdo
    CAT-5 w scianie. Trudno odroznic prace przez ten extender od siedzenia
    bezposrednio przed sprzetem..

    Pozdrawiam
    Kamil