    From: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki LCD z podświetleniem, czytelny bez...
    Date: Tue, 8 Dec 2009 22:21:35 +0100

    PC wrote:
    > http://lcd.elementy.pl/dog/dog.htm
    > Używam ich od lat i bardzo sobie chwalę.

    Zamówiłem na próbę 3 szt. z dodatkami. Mailowo, bo formularz mają
    dziwny. Dostałem odpowiedź tego samego dnia, że zamówienie przyjęte,
    towar na magazynie i czekają na wpłatę. Przelew poszedł 27 listopada.
    Do dzisiaj (8 grudnia) zero reakcji, dwa następne maile pozostały
    bez odpowiedzi. Miało iść kurierem, więc na Pocztę Polską zwalić
    nie mogą. Nie wiem co myśleć, zwłaszcza po znalezieniu...

    http://42.pl/u/1XiF

    Czy ktoś jeszcze ostatnio coś zamawiał u, jak się okazuje,
    pani Joanny? Jeśli tak, to z jakim skutkiem?

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]