    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sat, 28 Apr 2012 11:47:49 -0500

    "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wrote in message
    news:1afvr4gqlru7t$.szotexdz7kcg.dlg@40tude.net...

    > ... i nie przeniesiesz w prosty sposób pliku zdjęcia z jednego
    > smartfona na inny (czyt. z innym systemem).

    iCloud, Facebook, Nasza Klasa, e-mail, flikr, instagram -
    to są jakieś skomplikowane sposoby według Ciebie?

    > Pszemol, przestań spamować tym złomem.

    Ten mój "złom" nie ma problemów z zacinaniem się, nie ma
    z dzwonieniem (np. po karetkę) i cały system operacyjny działa
    szybko i sprawnie... W przeciwieństwie do doświadczenia naszego
    kolegi z Androidem na pokładzie jednego z telefonów Samsunga.

    Jak ktoś zrobi coś głupiego raz to pech - ale jak zrobi to samo
    drugi raz to sam sobie jest winny. On już wie że Android jest
    do kitu - jeśli jeszcze raz kupi to samo to jak to będzie świadczyć
    o jego inteligencji? Sam pomyśl... Czas sprawdzić coś innego.
    Co ma do wyboru innego niż Android? WP? Śmiech po pachy...
    Zostaje iOS jako jedyny dobry wybór.