    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sat, 28 Apr 2012 20:22:59 +0200

    > Polećcie mi coś co ma procka potrafiącego obsłużyć androida, dobrze i
    > pewnie działa i ma jakieś tam bajery (wiem, że pewnie doradzicie mi SGS2
    > ale 1600 zł za telefon to trochę radykalne! :/)

    SGS2 :]
    Na Allegro sa nowki sztuki od 1420zl, nieco wczesniej byly jeszcze taniej.
    Mozesz tez rozwazyc sugestie Pszemola i przetestowac iP4, byc moze Ci
    sie spodoba. Juz widze, ze rozgorzala wrzawa zwiazana z przesylaniem
    plikow... byc moze dla niektorych osob to jakis kluczowy ficzer.
    Ja jeszcze nigdy, od kiedy ponad rok temu zaczalem korzystac z Androida
    nie mialem potrzeby przesylania plikow, chyba nawet nie przetestowalem
    BT czy wogole dziala. Kazdy ma inne priorytety.
    Czynnikiem, ktory dla mnie dyskwalifikuje iP to maly ekran, niech to
    bedzie smart z 200KM silnikiem, wole jednak cos wiekszego, nawet jesli
    czasem trudniej wiechac do garazu ;]
    Druga rzecz to cena, tanio chodza iP4 z simlockiem omijanym na rozne
    sposoby. Nie wiem jak Ty ale ja nie chcialbym sie bawic w takie
    ceregiele, niestety do egzemplarza fabrycznie bez simlocka trzeba byloby
    troche doplacic.