    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sat, 28 Apr 2012 13:23:39 -0500

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message
    news:jnh5vq$mn5$1@news.dialog.net.pl...

    > Pszemol, Ty nie wiesz co piszesz nawet. Akurat A jest ok, gorzej gdy
    > producent dorzuci trochę swoich aplikacji - niepotrzebnych, na szczęście
    > wyłączalnych.
    > Jak będziesz miał w ręku telefon z A przez miesiąc choćby, to zrozumiesz.

    Przypominasz mi fanatyków linuksa... też tak mówili :-)

    > No... SGN-a ładuję praktycznie 2 razy w tygodniu. Gadam dużo,
    > ale mało w nim grzebię.

    7/3 = 2 i 1/3 dnia...Nie będę się sprzeczał o te 8 godzin :-)

    > No niby tak, ale gdy zechcę film puścić (a skubaniec czyta chyba wszystko,
    > przewija 700M pliki szybciej niż mój PC!) to okazuje się, że dnia nie
    > wytrzyma. Szacuję, że przy 3-cim prądu zabraknie (nie sprawdzałem, przy 2
    > kolejno po sobie wystarczyło z zapasem).

    Nie widzę naprawdę sensu trzymania smartfona dłużej niż dzień
    na jednym ładowaniu. Ja idę spać, telefon idzie się ładować. Po sprawie.
    Każdy dzień zaczynam ze stanem baterii 100% i nic mnie nie zaskoczy.

    > Nie, A nie muli. W HTC D-Z telefon działał tak szybko, że zdarzało mi się
    > zadzwonić do kogoś rozłączając się (jeżeli ten ktoś rozłączył o ułamek
    > sekundy wcześniej - to ja wznawiałem połączenie). Z praktycznego punktu
    > widzenia - aplikacja Sense działała po prostu za szybko.
    > Z kolei na SGN telefon (nakładka) działa minimalnie za wolno, cóż...
    > ciężko dogodzić jak widać. :)
    > Aplikacje chodzą wyśmienicie.

    I kosztuje ten HTC D-Z 1000zł?

    > Oczywiście, będziesz miał inne :)

    Przeważnie sztuczne i wydumane...

    > Tego nie rozumiem. Żaden z telefonów jakie miałem (za wyjątkiem pierwszego
    > SGN uszkodzonego od samego początku i wymienionego
    > serwisowo na nowy) nie sprawiał problemów.
    > Nie grzebię w nich, nie rutuję (nie poprawiać), nie instaluję stada
    > aplikacji bez sensu, za to wrzucam dużo treści, zdjęć, dokumentacji.
    > Nie potrafię powiedzieć ile razy musiałem resetować telefon - po prostu
    > tak się nie dzieje i nie przypominam sobie sytuacji.

    No ale jemu się tak działo. I co?

    > No i tutaj "burakiem" wychodzisz. Ochłoń proszę.

    :-) To moja opinia, takie mam wrażenie z doświadczenia z androidem.
    Bałagan, brak porządnie przemyślanego układu systemu, mulenie...
    Stos nikomu niepotrzebnych śmieci zagracających system do usuwania.
    Po co?

    > mam w domu IP4... biały... działa, choć aplikacja telefonu taka sobie,

    Co to znaczy?

    > klikologia jakby większa niż w SGN, a o rząd gorzej niż w nakładce Sense.

    Klikologia gdzie?

    > Najpierw niech sprawdzi. Może faktycznie będzie cacy.

    O to mi właśnie chodzi. Androida już sprawdził i nie było cacy :-)