    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Fri, 18 May 2012 18:53:25 +0200
    <jnh5vq$mn5$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jni2vk$2aq$1@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jnksaf$f66$2@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jnn158$o7l$1@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jntpbm$g4k$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb64fc8$0$54108$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jp5j8m$j1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb65362$0$54115$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jp5kde$ltv$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb658ac$0$54075$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A to takie telefoniczne baterie? To w telefonie można.

    Dwie naraz ? A chocby nawet, to dla wygody warto miec osobna ladowarke
    :-)

    >Ale nie potrzebuję. W górach smartfon wytrzymuje bez ładowania od
    >schroniska do schroniska.

    To jest jakies g* a nie smartfon :-)

    P.S. Zaczelo sie od pustyni, a w gorach nie zawsze jest pelne
    sloneczko i wydajnosc baterii spada na pysk.
    Ech, kiedy w koncu beda ogniwa paliwowe, buteleczka metanolu na
    tydzien ..

    >Prawdziwy problem to niedobór gniazdek w stosunku do liczby głodnych
    >telefonów i należy zabrać ze sobą "złodziejkę".

    Owszem. Ale jak masz wiecej urzadzen czy dodatkowe bateryjki, to moze
    byc koniecznosc wstawania w nocy.

    Duze, male ? panel 10x10cm moze dac rzedu 1W mocy. Tego rzedu
    potrzeby ma smartfon.
    Chyba ze w kosmiczna technologie zainwestujesz.

    No i to w pelnym sloncu. ustawione prostopadle.

    >No ale problem z nietypową koncówką z jednej strony kabla do ajfona
    >jest oczywiście z dupy jak zwykle. Co za różnica w lesie jaki kabel
    >ma, zgubił lub połamał? Gdzie se go tym drugim końcem wetknie, w
    >dziuplę?

    W lesie jest lesniczy, a lesniczy ma prad w lesniczowce :-)

    Poza tym mozesz kogos spotkac z taka sloneczna ladowarka, ma wtyczki
    do Nokii, SE, mini USB, mikroUSB.

    Albo trafisz gdzies, gdzie jest
    http://gochargenow.pl/index.php

    ... da rade naladowac twoj telefon ?