    From: " " <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki kupić samochód?
    Date: Wed, 15 Aug 2012 21:38:34 +0000 (UTC)

    Witam, 20000zł to wystarczająca kwota, aby kupić "dobry samochód". Zanim zostanie
    dokonany
    wybór marki i modelu dobrze jest odpowiedzieć na pytanie, co rozumiemy przez to
    określenie. Jakie
    są nasze potrzeby i priortety. Proponuję wziąć pod uwagę także inne marki i spisać
    listę koniecznych
    cech pojazdu (ilość miejsc, wielkość bagażnika, rodzaj silnika, skrzyni biegów,
    wyposażenie itp).
    Podejrzewam, że wybór będzie między SUV-ami i VAN-ami. SUV-y nie są tanie w
    eksploatacji, a
    wybór w kategorii małych VAN-ów jest duży. Po bliższym sprecyzowaniu oczekiwań może
    będe mógł
    coś podpowiedzieć. Pozdrawiam Marek