  • 1. Data: 2012-08-15 22:16:27
    Temat: Jaki kupić samochód?
    Od: Grzegorz Szymanski <p...@g...com>

    Witam. Mam do dyspozycji 20.000 zł , chciałem kupić dobry samochód. Obecnie posiadam
    Opla Vectre B (cenie w nim tanie części, ładowność i ciekawy wygląd). Jednak jest to
    samochód z 96 roku i coraz częściej muszę sięgać do portfela, aby go naprawiać, a w
    dodatku zmieniłem stan cywilny i nie wykluczam powiększenia rodziny co za czym idzie
    potrzebuje bezpieczniejszego auta, również aby miał w miarę tanie części (volvo
    mercedes tego nie zapewnią mimo, że to dobra marka). Gustuje w samochodach "dużych"
    typu jeapa (wielkości VW TIGUAN). Co możecie polecić ? Jednocześnie aby nie palił
    zabójczo. W swoim oplu obecnie mam gaz (nie wymagam aby nowy samochód miał gaz) i
    pali 11litrów w mieście co nie jest najgorszym wynikiem. Dziękuje za pomoc!

    P.S Przyglądałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?

  • 2. Data: 2012-08-15 23:38:34
    Temat: Re: Jaki kupić samochód?
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    Witam, 20000zł to wystarczająca kwota, aby kupić "dobry samochód". Zanim zostanie
    dokonany
    wybór marki i modelu dobrze jest odpowiedzieć na pytanie, co rozumiemy przez to
    określenie. Jakie
    są nasze potrzeby i priortety. Proponuję wziąć pod uwagę także inne marki i spisać
    listę koniecznych
    cech pojazdu (ilość miejsc, wielkość bagażnika, rodzaj silnika, skrzyni biegów,
    wyposażenie itp).
    Podejrzewam, że wybór będzie między SUV-ami i VAN-ami. SUV-y nie są tanie w
    eksploatacji, a
    wybór w kategorii małych VAN-ów jest duży. Po bliższym sprecyzowaniu oczekiwań może
    będe mógł
    coś podpowiedzieć. Pozdrawiam Marek

  • 3. Data: 2012-08-15 23:50:11
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 15 Aug 2012 13:16:27 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, Grzegorz
    Szymanski napisał(a):

    > P.S Przyglądałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?

    Zastanów się co jest podstawowym elementem jaki chcesz w nowym aucie
    mieć. Potem wejdź na moto allegro i w wyszukiwarce zaznacz pożądane
    parametry. Od siebie podpowiem - cena max 17 kzł i loco okolice twego
    miejsca pobytu. ZObacz co wyrzuci, wybierz interesujące pozycje i
    dopiero pytaj.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 4. Data: 2012-08-16 05:08:10
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-08-15 22:16, Grzegorz Szymanski wrote:
> [...]
    > 11litrów w mieście co nie jest najgorszym wynikiem. Dziękuje za pomoc!
    >
    > P.S Przyglądałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?

    Mazda 5, Opel Zafira, VW Touran, Renault (grand) Scenic, citroen picasso
    albo któryś euro van. Ogólnie jest tego sporo - dużego rodzinnego. Coś
    sobie wybierzesz bez problemu w tej cenie, tylko roczniki/wyposażenie mogą
    być różne.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 5. Data: 2012-08-16 09:43:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 16 Aug 2012 05:08:10 +0200, dominik

    > Mazda 5

    W tej cenie to raczej jeszcze Premacy.

    M5 się zaczynają od min. 30 tys. z pierwszego wypustu, a i największe trupy
    nie schodzą poniżej 20.

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2012-08-16 09:54:36
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu środa, 15 sierpnia 2012 22:16:27 UTC+2 użytkownik Grzegorz Szymanski napisał:
    > P.S Przyglądałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?
    Proponuję udać się na forum bezwypadkowe-net i tam zaproponować chłopakom do oceny
    znalezione w ogłoszeniu auta. Zresztą jeden z forumowiczów sprzedaje zafiry, więc
    może od niego coś kupisz.

  • 7. Data: 2012-08-16 10:30:53
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-16 09:54, mk pisze:
    > Proponuję udać się na forum bezwypadkowe-net i tam zaproponować chłopakom do oceny
    znalezione w ogłoszeniu auta. Zresztą jeden z forumowiczów sprzedaje zafiry, więc
    może od niego coś kupisz.

    A który to kolega i z jakiego rejonu?

    Ryba

  • 8. Data: 2012-08-16 15:17:51
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Myjk

    > M5 się zaczynają od min. 30 tys. z pierwszego wypustu, a i największe
    > trupy nie schodzą poniżej 20.

    Po co kupować takie drogie auto, skoro mój Polonez Truck Roy kosztował 1
    tys. zł i jest samochodem bezpiecznym, komfortowym, funkcjonalnym, a
    ponadto bez wątpienia też ładnym?

    Ech, frajerzy, nabijajcie kabzę zachodnim koncernom, a ja będę śmigał z
    prędkością 140 km/h po pięknych polskich autostradach moim Polonezem
    Truckiem Royem kupionym za 1 tys. zł.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-08-16 15:19:45
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin mk

    > Proponuję udać się na forum bezwypadkowe-net i tam zaproponować
    > chłopakom do oceny znalezione w ogłoszeniu auta. Zresztą jeden z
    > forumowiczów sprzedaje zafiry, więc może od niego coś kupisz.

    Ale tam każde auto jest "walone". Nawet w autach prosto z salonu
    miejscowi "fachowcy" dopatrzą się dospawanej ćwiartki. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-08-16 15:23:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 16 Aug 2012 13:17:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za tŢ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Po co kupować takie drogie auto, skoro mój Polonez Truck Roy kosztował 1

    Ciekawe kiedy Ci się znudzi śmiecenie w co drugim wątku.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02