  • 1. Data: 2015-02-22 23:38:19
    Temat: Jaki monitor 24 cale.
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Szukam monitora 24 lub nawet więcej cali jeżeli się da ale ogranicza
    mnie cena, mogę wydać max 700-750 zł.
    Poprzeglądałem poprzednie wątki o monitorach i nie stać mnie na jakieś
    Eizo czy wypasione DELL-e, ale nie chciałbym kupić też jakiejś
    wypalarki, jak to niektórzy je nazywają.
    Komputer do którego będzie podłączony używają w domu 3 osoby, jedna gra,
    drugą przegląda internet, czasem leci jakiś film.
    Jest coś rozsądnego w tej cenie da się zakupić?

  • 2. Data: 2015-02-23 09:32:45
    Temat: Re: Jaki monitor 24 cale.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marsel m...@c...pl ...

> [...]
    > drugą przegląda internet, czasem leci jakiś film.
    > Jest coś rozsądnego w tej cenie da się zakupić?

    aiiyama nadal robi dobry sprzet?
    Moze cos takiego?
    http://allegro.pl/monitor-iiyama-24-prolite-b2403ws-
    i5100364120.html

    To ogolnie taka sugestia ze moze cos uzywanego.

  • 3. Data: 2015-02-25 11:35:14
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 23.02.2015 o 09:32, Budzik pisze:
    > To ogolnie taka sugestia ze moze cos uzywanego.
    W sumie czemu nie, może być używany jeżeli nie jest jakoś mocno styrany.
    Tylko nadal pozostaje kwestia, który model nie wypali mi oczu?

  • 4. Data: 2015-02-25 11:58:15
    Od: Juda Ben Hur <j...@o...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 11:35, marsel pisze:
    > W sumie czemu nie, może być używany jeżeli nie jest jakoś mocno styrany.
    > Tylko nadal pozostaje kwestia, który model nie wypali mi oczu?

    nowy samsung S24D590PL

    nie wypali oczu, bardzo szeroka regulacja jasności, ładne kolorki,
    matryca szerokie kąty

  • 5. Data: 2015-02-25 12:10:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 23:38, marsel pisze:
> [...]
    > drugą przegląda internet, czasem leci jakiś film.
    > Jest coś rozsądnego w tej cenie da się zakupić?

    http://allegro.pl/monitor-iiyama-e2483hs-b1-led-full
    -hd-2ms-hdmi-dvi-i5088231653.html

    650zł

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-02-25 13:08:14
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > W sumie czemu nie, może być używany jeżeli nie jest jakoś mocno styrany.
    > Tylko nadal pozostaje kwestia, który model nie wypali mi oczu?
    Ja bym tego kupil http://goo.gl/7f7Zdn
    Sam mam HP PL3065, tato 2465 rewelacyjne monitory z przepieknym obrazem.
    Ojca byl kupowany z firmy ktora ci dalem wyglada i dziala jak nowka sztuka

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 7. Data: 2015-02-26 10:02:22
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 12:10, Chris pisze:

    > http://allegro.pl/monitor-iiyama-e2483hs-b1-led-full
    -hd-2ms-hdmi-dvi-i5088231653.html

    Typ matrycy: LED

    No na pewno...

  • 8. Data: 2015-02-26 10:05:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 10:02, ww pisze:

    -hd-2ms-hdmi-dvi-i5088231653.html

    > Typ matrycy: LED
    >
    > No na pewno...

    Typ matrycy: TN LED-backlit

    Ma być tanio, nie pamiętasz pierwszego posta? nie każdy jest grafikiem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-02-26 10:51:03
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 22 luty (niedziela), gdy o godzinie 23:38 *marsel*
    naskrobał(a):

    > Jest coś rozsądnego w tej cenie da się zakupić?
    Całkiem niezłe robi monitory Benq na przykład: EW2430.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-02-26 10:50:04

  • 10. Data: 2015-02-26 14:41:59
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    marsel wrote:
> [...]
    > drugą przegląda internet, czasem leci jakiś film.
    > Jest coś rozsądnego w tej cenie da się zakupić?

    Albo zwiększ budżet, albo zmniejsz rozmiar monitora, albo zrezygnuj z
    założenia, że ma nie wypalić oczu. Ew. używki, ale w przypadku używanego
    zalecam najpierw osobiście oglądnąć porządnie monitor, bo przysyłają
    różności.