    Subject: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <saso8t$tao$1@news.icm.edu.pl>
    <60d2c65a$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <sb2ipu$5kl$1@dont-email.me>
    From: ALEX MR <k...@s...us>
    Date: Fri, 25 Jun 2021 07:42:23 +0200

    W dniu 24.06.2021 o 20:27, ToMasz pisze:
> [...]
    > równało się dobre. teraz nie koniecznie, albo w wielu jaskrawych
    > przypadkach renomowane znaczy że klienta mamy w dupie.

    > podzielam tą opinie. ale żeby nie marnować czasu, wystarczy wypisać
    > sobie, na serio wypisać, czego oczekujemy od urządzenia. jasne ze
    > telefonowania, smsowanie itd, ale takiego właśnie.. o co pyta Ewa.
    > jestem w sytuacji w której potrzebuje pomocy nawigacji TERAZ, nie za
    > dwie chwile. Więc istotny jest sposób odblokowania, szybkość (jeśli to
    > ma być czytnik lini), zbieranie się do zycia, wybieranie aplikacji lub

    Czytnik linii papilarnych to już jest chyba we wszystki średnio i
    wysokopółkowych smartach. Ale przy takich wymaganiach to pozostaje
    "stare, dobre" macanie w sklepie. Ze specyfikacji tego nie wyczytasz.

    > Każdy ma inne wymagania i spełnienie ich to potęga androida. mój kolega
    > ma takie "keke" że chce ładować  telefon raz lub dwa w tygodniu. więc ma
    > kolosa prawie ćwierć kilowego. ja tak czy siak ładuje bezprzewodowo
    > codziennie, więc wolę telefon maleńki. Wogóle dziwię się Ewie ze nie
    > bierze pod uwage rozmiaru, bo poco f3 jest o 36% większy od lumi. ale
    > może ten aspekt nie robi jej różnicy, a jakość gpsu trudno porównać bo
    > wszystkie są w tej kategorii przynajmniej dobre.

    Mniejsze, o dobrych parametrach, to chyba tylko Apple robi, SE, SE2, 11
    mini. Jak patrze na specyfikcje tych małych to rozpacz, zacinać się będą
    nawet przy apce z pogodą :-(
    Pochwal się co małego używasz :-)

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D