  • Data: 2017-12-10 15:18:20
    Temat: Re: Jaki topnik
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/9/2017 7:00 PM, Piotr Wyderski wrote:
    > o podobnej konsystencji. Ważne, by nie wydzielał gryzących
    > oparów przy lutowaniu. Co polecacie?

    Pod kątem czystości oparów na razie mam faworyta AIM NC 254.

    Nie ma takiego co nic nie wydziela. Ale ten przynajmniej nie powoduje
    odruchu wymiotnego jak przy tanich, nie znika po dotknięciu lutownica,
    nie przypadla się itp itd. Lutuje tym m.in. bga i działa lepiej niz inne
    jakie sprawdzałem do tego celu, jakoś te kulki lepiej się kleją padów.
    Ale nie jest agresywny co czasem jest wadą, np. radzi sobie średnio
    jeśli pady są zanieczyszczone.

    Ogólnie warto mieć wyciąg ;)

    Zainteresuj się produktami Amtech:

    http://allegro.pl/flux-topnik-pasta-smd-bga-amtech-n
    c-559-asm-uv-10g-i6748079489.html

    Louis Rossmann poleca te topniki, a on sprawdzal nascie rodzajów, więc
    pewnie warto.