  • 1. Data: 2014-04-22 14:34:48
    Temat: Jaki uniwersalny programator z USB ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Średnio raz na pół roku potrzebuje sobie zaprogramować jakąś pamięć -
    najczęściej to są epromy 27Cxxx. No ale różnie bywa.

    No i posiadywam w tym celu Willema (na LPT). Pominąwszy, że żeby mieć
    LPT muszę wyciągać z klamotów jakiegoś archaicznego PC, to zanim toto
    zacznie działać, to psuje parę pamięci (wczoraj popsułem wszystkie,
    które miałem, zanim odkryłem, że jakiś program coś chrzani na LPT, i
    dopiero przeinstalowanie XP pomogło...).

    No więc - pytanie jest o jakiś w miarę uniwersalny programator, z USB,
    niedrogo (jakieś kilkaset zł ?).

  • 2. Data: 2014-04-22 14:37:15
    Temat: Re: Jaki uniwersalny programator z USB ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    może ktoś ma toto ;

    http://www.programatory.com.pl/sklep/index.php?p2,pr
    ogramator-easypro-90b

    i wie czy i jak toto działa ?

  • 3. Data: 2014-04-22 16:03:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ten burak sprzedaje na allegro jeszcze inne programatory, ma jakiś za
    300 pln który obsługuje 10x więcej układów niż ten który podałeś...

  • 4. Data: 2014-04-23 05:07:15
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 22 Apr 2014 14:34:48 +0200, sundayman napisał(a):

> [...]
    > dopiero przeinstalowanie XP pomogło...).
    >
    > No więc - pytanie jest o jakiś w miarę uniwersalny programator, z USB,

    http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-100-Ori
    ginal-New-MiniPro-TL866A-Programmer-TL866-Universal-
    MCU-Programmer-10-free-Items/1370079502.html

  • 5. Data: 2014-04-23 13:57:53
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > zacznie działać, to psuje parę pamięci (wczoraj popsułem wszystkie,
    > które miałem, zanim odkryłem, że jakiś program coś chrzani na LPT, i
    > dopiero przeinstalowanie XP pomogło...).

    Jak psuje?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2014-04-23 14:18:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-23 13:57, Adam Wysocki pisze:

    > Jak psuje?

    ano normalnie - zapisuje z błędami. Okazało się, ze jakiś program co
    kilka sekund coś robił z LPT - jak się w programie do Willema wejdzie w
    hardware test, i ustawi np. jakąś linię danych na H, to ten stan znika
    po 3-4 sek. samoistnie - widocznie coś tam się dorywa do LPT co kilka
    sekund.

    Normalnie oczywiście tak być nie powinno - bo widocznie w czasie zapisu
    coś się chrzani, i zapisuje do Epromu jakieś głupoty - potem przy
    weryfikacji wywala błędny zapis.

    Jak postawiłem świeże XP, to działa ok - no ale kosztowało mnie to 4
    szt. 27C512...

  • 7. Data: 2014-04-23 14:24:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-100-Ori
    ginal-New-MiniPro-TL866A-Programmer-TL866-Universal-
    MCU-Programmer-10-free-Items/1370079502.html

    no wygląda ciekawie - chociaż cholera wie, czy toto się do czegoś
    nadaje, czy niekoniecznie - ktoś to ma może ?

    Trochę przerażająco wyglądają krzaczki na screenie oprogramowania.
    Aaa nie - jest chyba też angielska wersja (
    http://www.ebay.com/itm/High-Performance-USB-TL866A-
    Universal-Programmer-with-9-Adapters-for-13000-ICs-/
    181036552369?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a269e90
    b1)

  • 8. Data: 2014-04-23 14:30:47
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > ano normalnie - zapisuje z błędami.

    Aaa, czyli pamięć jest potem do użytku, a psują się jedynie zapisywane
    dane. Zrozumiałem że psuje się sama kość.

    > Jak postawiłem świeże XP, to działa ok - no ale kosztowało mnie
    > to 4 szt. 27C512...

    Nie masz kasownika?

  • 9. Data: 2014-04-23 14:32:58
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 23.04.2014 14:30, Adam Wysocki pisze:

    > Aaa, czyli pamięć jest potem do użytku, a psują się jedynie zapisywane
    > dane. Zrozumiałem że psuje się sama kość.

    > Nie masz kasownika?

    Albo okienka w epromie.

  • 10. Data: 2014-04-23 14:35:30
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-04-23 14:30, Adam Wysocki pisze:

    > Aaa, czyli pamięć jest potem do użytku, a psują się jedynie zapisywane
    > dane. Zrozumiałem że psuje się sama kość.

    Jak jest OTP to jakby na jedno wychodzi ;)

    > Nie masz kasownika?

    Z OTP nie bardzo chce działać
    :)

    Pozdrawiam