  • Data: 2010-04-27 11:46:15
    Temat: Re: Jakie CICHE opony do Fabii ?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:hr6a4h$jps$1@news.onet.pl...

    > Nie mam Fabii ale oponki Michelin Energy Saver na których jeżdżę są w moim
    > odczuciu relatywnie ciche.

    Ja mam Fabie 1 na tych oponach i jest cicho chociaz nie wiem czy to kwestia
    opon czy rozmiaru bo sprzedałem niedawno auto z oponami 195/60 R15 i były
    głosniejsze (Kleber Dynaxer HP2) a teraz mam auto z oponami 205/60 R16
    (Michelin Primacy) i są jeszcze głośniejsze więc dochodzę do wniosku że
    najwiecej zależy od szerokości.