  • 1. Data: 2010-04-27 07:51:38
    Temat: Jakie CICHE opony do Fabii ?
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Witam.

    Pytanie kumpla. Szukał na wielu forach , stronach producentów i się okazuje,
    że wszystkie są wg. niektórych ciche, wg. innych głośne.

    A może ktoś z szanownych grupowiczów ma właśnie Fabię i może się podzielić
    spostrzeżeniami odnośnie głośności swoich opon?

    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2010-04-27 08:05:20
    Temat: Re: Jakie CICHE opony do Fabii ?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    To ja się podłączę i zapytam konkretniej o rozmiar 205/55 R16 91V. Na ADAC
    ostatni test takich opon jest z 2010r wiec moze się coś zmieniło. Tam
    wychodzi że Yokohama C.drive sa ciche. Prawda to?

  • 3. Data: 2010-04-27 08:19:03
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > To ja się podłączę i zapytam konkretniej o rozmiar 205/55 R16 91V. Na ADAC
    > ostatni test takich opon jest z 2010r wiec moze się coś zmieniło. Tam
    > wychodzi że Yokohama C.drive sa ciche. Prawda to?

    prawda, nawet bardzo ciche, co więcej mają super trakcję, mają jedną wadę,
    szybko znikają ... :/
    brat

  • 4. Data: 2010-04-27 08:22:45
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > A może ktoś z szanownych grupowiczów ma właśnie Fabię i może się podzielić
    > spostrzeżeniami odnośnie głośności swoich opon?

    nie mam Fabii ale niech se chłop kupi Yokohamy A.drive i będzie miał spokój,
    brat

  • 5. Data: 2010-04-27 08:27:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > prawda, nawet bardzo ciche, co więcej mają super trakcję, mają jedną wadę,
    > szybko znikają ... :/
    > brat

    A coś podobnego co nie znika?

  • 6. Data: 2010-04-27 08:38:18
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > A może ktoś z szanownych grupowiczów ma właśnie Fabię i może się podzielić
    > spostrzeżeniami odnośnie głośności swoich opon?

    Nie mam a miałem.
    Kupiłem letnie firestone multihawk.
    Moge polecić.
    P.

  • 7. Data: 2010-04-27 08:51:03
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    SET pisze:
> [...]
    >
    > A może ktoś z szanownych grupowiczów ma właśnie Fabię i może się podzielić
    > spostrzeżeniami odnośnie głośności swoich opon?

    Założyłem ostatnio Dunlop SP Sport Fastresponse 185/55R15 do Fabii I z
    silnikiem 2.0 benzyna. Jestem bardzo zadowolony - ciche i dobrze trzymają.

    --
    ganda

  • 8. Data: 2010-04-27 09:11:00
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A coś podobnego co nie znika?

    z tych które znam jeszcze Pirelli P7 mogła się równać z tymi Yokohama-mi,
    świetna opona, trwała, swego czasu cena była bardzo wysoka, tylko nie wiem
    czy jest jeszcze w ofercie? :/
    brat

  • 9. Data: 2010-04-27 09:18:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    SET pisze:
    > A może ktoś z szanownych grupowiczów ma właśnie Fabię i może się podzielić
    > spostrzeżeniami odnośnie głośności swoich opon?

    Nie mam fabii, ale w moich autach zmieniałem w tym roku opony i kupiłem
    duro DP3000 korzystny stosunek ceny do jakości i są bardzo ciche.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-04-27 10:07:24
    Od: DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl>

    SET pisze:
> [...]
    >
    > A może ktoś z szanownych grupowiczów ma właśnie Fabię i może się podzielić
    > spostrzeżeniami odnośnie głośności swoich opon?

    Moze Fulda Ecocontrol. Kolega ma takie i sa dosc ciche. Osobiscie jezdze
    na GoodYear Excellence i tez nie jest zle.