    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?
    Date: Fri, 04 Apr 2014 10:39:16 +0200

    W dniu 2014-04-03 23:46, k...@g...com pisze:

    > O tym czy coś jest samochodem świadczy dokument a nie fizyczne istnienie tego
    czegoś.

    No wez, vide moja odpowiedz do Darka.
    Sugerujesz, ze jesli przyniose kawalek walcowanej blachy, ktora byla
    kiedys nadwoziem to ktos przy zdrowych zmyslach bedzie utrzymywal, ze to
    jest samochod?

    To w takim razie przypadkowo zwalcowala mi sie tabliczka znamionowa i
    udam sie do rzeczoznawcy PZMOT'u - on tez powie, ze przywiozlem mu
    samochod i nabije nowe numery?

    --
    jarek