eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie opony do Verso 2.2? › Re: Jakie opony do Verso 2.2?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <8...@g...com>
    <q9fq24$r81$1@news.icm.edu.pl>
    <a...@g...com>
    <9...@g...com>
    <e...@g...com>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <d...@g...com>
    <1...@g...com>
    <q9iim2$b4v$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <60tvju4mc99y.qqa4b6coe9mr$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Jakie opony do Verso 2.2?
    Date: Tue, 23 Apr 2019 13:10:54 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <5cbef31e$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.187.11
    X-Trace: 1556017950 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 493 83.26.187.11:63405
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654885
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsAA3A43D87500Fbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >>> cytat:
    >>> Jak wiemy ze wzoru na opór aerodynamiczny, opór aerodynamiczny
    >>> uzależniony jest od współczynnika oporu powietrza (Cx)
    >>> przemnożonego
    >>> przez powierzchnie czołową auta (symbol A).
    >
    >> Ale wlasnie chodzi o to, czy ta powierzchnia jest dokladnie
    >> policzona,
    >> czy jakos uproszczenie.
    >> Bo dokladne jest pracochlonne/trudne ... no, w czasach CAD juz nie
    >> ..

    >Ja rozumiem powierznie jako coś w stylu rzutu, Znaczy
    >kwadrat/prostokąt
    >przez który jest w stanie przejechac dane auto.

    I byc moze motoryzacja tak to liczy ... ale ogolnie nie - nalezy
    policzyc "powierzchnie czolowa" .

    A mialoby to wplyw na porownanie Cx z roznych zrodel ... a moze nawet
    w samych samochodach - robisz waski dach, skosne boki, powierzchnia
    czolowa spada, powierzchnia prostokata obejmujacego nie ... i ale sila
    spada i mozna sie pochwalic niskim Cx osiagnietym przez naszych
    inzynierow :-)


    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=6hyA9-PUF0c

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: