  • Data: 2018-08-09 14:21:52
    Temat: Re: Jakie radio po raz n-ty
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 11:45:22 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    Proste, funkcjonalne, ciut drogie, ale to nie najistotniejsze... ale na 24V... ;-/

    > A czy ono nie ma brata w wieku... znaczy na napięcie 12V?
    > Tak, jak swego czasu patrzyłem na różne firmy, to były bliźniacze modele
    > w obu napięciach.
    >
    > Ewentualnie jakaś przetwornica 12/24, bo to prostsze niż przerabianie radia.

    Tak, jest też bliźniaczy model na 12V.
    Co ciekawe, modele z podświetleniem niebieskim są firmowane znaczkiem VDO, z
    pomarańczowym - Continental ;-)
    Strasznie oczojebne tylko się okazało, brak regulacji podświetlenia.

    Stanęło na Kenwoodzie BT304, jak podłączę i poustawiam, to się podzielę opinią.