  • 1. Data: 2018-08-06 14:42:55
    Temat: Jakie radio po raz n-ty
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    Jest sobie odtwarzacz Sony mex-n4000bt. Radio niespecjalnie stare, panel nigdy nie
    zdejmowany (więc ryzyko mechanicznego uszkodzenia przy np. upuszczeniu odpada) - ale
    jak widzę czytając teraz różne fora - dopadła go popularna w Sony przypadłość: co
    jakiś czas podczas jazdy wyłącza się i restartuje się wracając do seryjnych ustawień.
    Problem zaczął występować niedawno, radio ma prawie 4 lata i długi czas wszystko było
    OK.

    Jak już wspomniałem, problem z odtwarzaczami Sony przewija się dość często, ale
    zazwyczaj zwarcia robią jakieś przyciski przy wciskaniu - u mnie resetuje się
    samoczynnie... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak temu zaradzić - pobawiłbym się w
    rozkręcanie itp... ale w ciemno nie chce mi się rozbierać radia, nie mam wiedzy, żeby
    szukać usterki.

    Po przydługim wstępie pytanie:
    Jakie nowe radio, jeśli tego nie uratuję? :-)
    - 1 DIN
    - niezbędne bluetooth i USB (BT najlepiej z zewnętrznym mikrofonem)
    - moc wystarczająca do głośnego słuchania ACDC ;-)
    - przyzwoita jakość dźwięku, ale nie jestem audiofilem
    - niebieskie ale nie oczojebne podświetlenie, im bardziej dyskretne tym lepiej
    - nie musi mieć CD, może mieć DAB+, miło, jakby nie mając CD było płytsze w kieszeni
    - cena do 400zł

    Najbliżej z tych, które przeszukałem na alle.. było by JVC KD-X341BT lub 351BT (w
    sumie z opisów nie wynikają między nimi jakiekolwiek różnice poza cyfrą w nazwie i w
    cenie)

    Sony już podziękuję niestety, a akurat kilka ich modeli mi się podoba.

    Kenwood, Clarion, Alpine za drogie.

  • 2. Data: 2018-08-06 15:06:05
    Temat: Re: Jakie radio po raz n-ty
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-06 o 14:42, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    cenie)

    > Sony już podziękuję niestety, a akurat kilka ich modeli mi się podoba.

    https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-car-radio-1din
    .html?spm=a2g17.search0104.0.0.3a9a5e2fEd8DFi&initia
    tive_id=SB_20180806050414&site=pol&groupsort=1&SortT
    ype=price_asc&SearchText=car+radio+1din&needQuery=n

    Takie kupisz począwszy od 50 zł.
    T.

  • 3. Data: 2018-08-06 15:23:08
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 15:06:08 UTC+2 użytkownik T. napisał:
> [...]
    tive_id=SB_20180806050414&site=pol&groupsort=1&SortT
    ype=price_asc&SearchText=car+radio+1din&needQuery=n

    Nie chcę kupować chińszczyzny z aliexpress. Ani chińszczyzny z alibaby sprzedawanej
    3x drożej na allegro. Mam świadomość, gdzie jest WSZYSTKO produkowane, i że firmowy
    znaczek nie gwarantuje w 100% jakości i bezawaryjności (vide moje Sony) - ale tak już
    mam ;-)

  • 4. Data: 2018-08-06 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pablo Eldiablo p...@g...com ...

> [...]
    > różnice poza cyfrą w nazwie i w cenie)
    >
    > Sony już podziękuję niestety, a akurat kilka ich modeli mi się

    Ogolna uwaga o JVC - jakies 10 lat temu kupiłem egzemplarz i było
    fantastyczne.
    W zeszłym roku chciałem proste radio z BT wiec tez kupiłem JVC.
    Wysyłkowo.
    Masakra - jakies plastikowe, nieprzyjemne i niewygodne przyciski...
    Kiepska jakosc wykonania - czerwone podswietlenie ale w kilku miejscach
    przebija białe swiatło, zwłaszcza przy dziurze na usb
    Nigdy wiecej. 100x bardziej wolałbym to radyjko sprzed 10 lat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 5. Data: 2018-08-06 17:25:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-06 o 15:23, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    znaczek nie gwarantuje w 100% jakości i bezawaryjności (vide moje Sony) - ale tak już

    Skoro nie chcesz chińszczyzny, nie chcesz Sony, Kenwooda, Clariona, i
    Alpine to czy wiesz, czego chcesz?
    Może kup oryginalne radio, jakie było w tym aucie? Będziesz miał markowe...
    T.

  • 6. Data: 2018-08-06 18:18:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Skoro nie chcesz chińszczyzny, nie chcesz Sony, Kenwooda, Clariona, i
    > Alpine to czy wiesz, czego chcesz?
    > Może kup oryginalne radio, jakie było w tym aucie? Będziesz miał markowe...
    > T.

    Miałem chińszczyznę i miałem też kilka JVC, Pioneera i jakieś LG kasetowe.
    Chińczyki trzeszczały na antenie choćbym nie wiem co robił - radio nie
    nadawało się do niczego. W nie jednym (2 sztuki).
    Pioneera kupiłem razem z doblo (wlozyli go do celu sprzedaży, wcześniej
    na bank było inne). Nie chce się łajza zepsuć - nie ma mp3 - dobrze, że
    choć nagrywane płyty łyka.
    LG kilka lat jeździło ze mną i poszło z samochodem. JVC - pierwsze
    ukradł jakiś kutas, drugie jeździ do dzisiaj i też nie chce się zepsuć a
    brakuje mi BT w nim....

    Słowem Pablo powinien kupić to JVC i bazując na moich doświadczeniach
    strzelam, że będzie zadowolony.

  • 7. Data: 2018-08-06 21:40:32
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-08-06 14:42, Pablo Eldiablo wrote:
> [...]
    cenie)

    > Sony już podziękuję niestety, a akurat kilka ich modeli mi się podoba.

    przerobilem przez ostatnie 5-7 lat kilkanascie samochodowych
    radioodbiornikow 1din, glownie z bt i jedyne co mi podeszlo bez
    zastrzezen to alpine
    a konkretnie CDE-173BT, chociaz zakladam ze zblizone modele sa rownie dobre

    ten konkretny da sie kupic za 499 z przesylka i w tej cenie nie
    znalazlem nic co byloby chociazby zblizone jakoscia, funkcjonalnoscia i
    ergonomia, chociaz niestety nie spelnia zalozenia niebieskiego
    podswietlenia (ma zielone lub czerowne)

  • 8. Data: 2018-08-06 22:46:53
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 17:25:51 UTC+2 użytkownik T. napisał:
> [...]
    > Alpine to czy wiesz, czego chcesz?
    > Może kup oryginalne radio, jakie było w tym aucie? Będziesz miał markowe...

    Nigdzie nie napisałem, że wszystkich wymienionych powyżej nie chcę - po prostu są
    droższe, niż pierwotnie założony budżet, więc szukałem tańszych.

    OK, nie chcę chińszczyzny i Sony mi podpadło.

    Nie chcę wcale wiele - wystarczy mi proste radio z BT i USB, czytelne, bez dyskoteki
    lampek i diodek i pasujące kolorem podświetlenia do kokpitu.

  • 9. Data: 2018-08-07 09:38:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.08.2018 o 14:42, Pablo Eldiablo pisze:

> [...]
    samoczynnie... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak temu zaradzić - pobawiłbym się w
    Spróbuj zapytać na forum elektroda.pl jest duża szansa, że jest tam
    gotowe rozwiązanie, a jak nie ma, to podpowiedzą.
    Jacek

  • 10. Data: 2018-08-07 12:24:33
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 18:20:09 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

> [...]
    > brakuje mi BT w nim....
    >
    > Słowem Pablo powinien kupić to JVC i bazując na moich doświadczeniach

    No dzięki, utwierdziłem się, że biorę najtańsze markowe spełniające założenia = JVC.