  • Data: 2018-02-20 13:55:39
    Temat: Re: Jakie słuchawki BT kupić?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-17 o 04:04, JaNus pisze:

    > Zerknąłem na Alle(g/d)ro(go), i Geniusy są po /circa/ 2 setki, kicha!
    > Liczyłem na coś kitajskiego, niedrogiego, ale i nie-badziewnego, BT ze
    > sterczącym mikrofonem.
    To jest kitajskie i niedrogie - ale nie ma akurat już tych tanich modeli.

    > Otóż... wcale nie! Szukając bluetooth'owych - przez jakieś zrządzenie
    > losu trafiłem na całkiem mi pod-pasujące sznurkowe. Już chciałem pokazać
    > "jakie" ale widzę, że tylko jedna sztuka. Jeszcze mi podkupisz?!
    :D mam swoje
    Nawiasem mówiąc w Lidlu też były słuchawki BT po 60pln bodajże i
    wyglądające bardzo bardzo podobnie do moich fajnych klejonych. Żona ma
    ale ja jeszcze ich nie testowałem - podejrzewam, że identyko zbudowane
    bo wygląd mają naprawde prawie kropka w kropkę

    > Jak napisałem: cena _gra_ rolę!

    gra rolę ale jak jesteś zdesperowany bo nic nie pasuje a potrzebujesz
    do pracy to juz cena zaczyna być drugorzędna (choć dalej ważna). Nigdy
    nie wpadłbym na to, że będę poszukiwał bardzo konkretnego produktu o
    bardzo konkretnych cechach - zwłaszcza w tak bzurnej rzeczy jak słuchawki...