  • Data: 2011-10-06 23:51:24
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tychy,

    Thursday, October 6, 2011, 9:10:49 PM, you wrote:

    > W dniu 2011-10-05 19:39, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:

    [...]

    > Czytam sobie co piszecie ....

    Na razie odpowiadasz sam sobie...

    > i mysle sobie - swiete krowy ;) Wszyscy jezdza 50 po miescie, a w
    > trasie nikt nie dociska swoich konikow (tak tak, na autobhanie
    > wszyscy jezdza:D)

    Ależ jeździmy. I jak dostaniemy mandat, to płacimy a nie jęczymy na
    grupie.

    > Ludzie swieci - dziennie robie 200 km - wiec logiczne jest, ze szansa na
    > kontrole jest sporo wieksza...

    No to najwyższy czas zainwestować. W nawigację z odpowiednimi POI oraz
    w CB. Wyjdzie taniej niż mandaty i egzaminy.

    > Gdzie napisalem, ze sie zale, ze nieslusznie, ze jest mi zle i w ogole
    > potrzebuje przytulenia?

    Ależ napisałeś.

    > A fragmentu, gdzie pisalem o punktach za przekroczenie predkosci nikt
    > nie zauwazyl? Czytacie wybiorczo...!?

    Naprawdę nikt?

    > Pytam jaka jest pogoda, a Wy odpowiadacie, ze dzisiaj byl fajny film w
    > kinie.

    Nie - my mówimy, że jesteś pijany. A stare przysłowie pszczół mówi, że
    jak piąta osoba Ci mówi że jesteś pijany, to choćbyś był abstynentem
    od 30 lat, to jednak połóż się i wyśpij.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl