  • 1. Data: 2011-10-05 19:39:59
    Temat: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    Witajcie,

    Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

    Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne
    odpowiedzi.

    Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i
    placu.
    Bo "niestety" calosc teorii mozna wbic na blache..

    M.

  • 2. Data: 2011-10-05 19:56:30
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Mikolaj Jopczynski, Tychy Online w <news:j6i4pg$70e$1@inews.gazeta.pl>:

    > Witajcie,
    > Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

    Gratulacje ;)

    > Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne
    > odpowiedzi.

    No skoro pan przyszedł polować...

    > Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i
    > placu.

    Na przepisy -- w tym dotyczące przeprowadzania egzaminu...

    HTH ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2011-10-05 21:37:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 19:39:59 +0200, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online
    napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.

    Owszem nie. Możesz się bez problemu wymigać :D
    Ja miałem 37, mam zero i moga mnie w pompkę cmoknąć :D
    W dogrywce tez dokopałem nierządowi miasta Krakowa :D

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2011-10-06 07:02:11
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Adam Płaszczyca !:

    > Owszem nie. Możesz się bez problemu wymigać :D

    Podpowiesz ????

    > Ja miałem 37, mam zero i moga mnie w pompkę cmoknąć :D
    > W dogrywce tez dokopałem nierządowi miasta Krakowa :D

    No to się pochwal ;-) !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2011-10-06 12:20:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    napisał(a):

    > Czy mozecie sie podzielic inf, na co zwrocic uwage glownie na miescie i
    > placu.

    Nie chcialbym byc zlosliwy, ale moze po prostu naucz sie jezdzic? :/
    No, chyba ze te punkty nalapales w wyniku wyjatkowo dlugiej serii bardzo
    pechowych przypadkow - jesli tak, to przepraszam.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2011-10-06 12:34:03
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Maciek wrote:

    > Nie chcialbym byc zlosliwy, ale moze po prostu naucz sie jezdzic? :/
    > No, chyba ze te punkty nalapales w wyniku wyjatkowo dlugiej serii
    > bardzo pechowych przypadkow - jesli tak, to przepraszam.

    To samo powiedział mój szef. Zaczął nowy biznes, zaczął więcej jeździć (i
    tak nie tyle co ja) i już ma 16-ście pkt.

  • 7. Data: 2011-10-06 12:36:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 6 Oct 2011 12:20:54 +0200, Maciek

    > Nie chcialbym byc zlosliwy, ale moze po prostu naucz sie jezdzic? :/

    Sugerujesz, że Adaś nie umie jeździć? :P Oj, bój się!

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 8. Data: 2011-10-06 12:41:57
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-06 12:20, Maciek pisze:

    > Nie chcialbym byc zlosliwy, ale moze po prostu naucz sie jezdzic? :/

    *ZAWSZE* jezdzisz wg obowiazujacego ograniczenia?

    I przypadek, przez ktory zalapalem kumulacje:
    skrzyzowanie, 3 pasy - lewo, prosto, prawo
    - ustawiam sie na srodkowym, po czym zmieniam zdanie, przejezdzam
    sygnalizator, ustawiam sie na pasie w lewo - nie przejezdzam
    skrzyzowania, ruszam po zapaleniu zielonego
    - na s1 jade lewym pasem szybciej, anizeli kierownik po prawej stronie -
    przejezdzamy oboje przez przejscie dla pieszych

    Wersja policji:
    - przejechalem na czerwonym przez skrzyzowanie
    - 2x wyprzedzialem na przejsciu dla pieszych

    Oczywiscie, mozna byc sk.... i twierdzic, ze zlamalem przepisy ...
    Bylem troche spanikowany, ze wtedy zabiora mi prawko, wiec zbilem troche
    punktow i przyjalem mandat - dzisiaj bym tego nie zrobil.

    > No, chyba ze te punkty nalapales w wyniku wyjatkowo dlugiej serii bardzo
    > pechowych przypadkow - jesli tak, to przepraszam.

    Pozostale 2 wykroczenia (6 i 8pkt) za przekroczenie predkosci na 2
    jezdniowej, 2 pasmowej drodze gdzie nie bylo zadnego ruchu (dk94 na
    wylocie z olkusza i dk7 na wylocie z bibic).

    M.

  • 9. Data: 2011-10-06 13:08:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tychy,

    Thursday, October 6, 2011, 12:41:57 PM, you wrote:

    > *ZAWSZE* jezdzisz wg obowiazujacego ograniczenia?

    Ja? Prawie nigdy...

> [...]
    > sygnalizator, ustawiam sie na pasie w lewo - nie przejezdzam
    > skrzyzowania, ruszam po zapaleniu zielonego

    Przejechałeś za sygnalizator, gdy paliło się na nim czerwone? No to
    się należało...

    > - na s1 jade lewym pasem szybciej, anizeli kierownik po prawej stronie -
    > przejezdzamy oboje

    Oboje? Które było samicą? A może dzieci kierowały?
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

    > przez przejscie dla pieszych

    Jeśli jechałeś szybciej, to wyprzedzałeś. Tyle, że jeśli na obu pasach
    poruszały się _ciągi_ pojazdów, to to nie jest wyprzedzanie (Konwencja
    Wiedeńska). No i oczywiście nie ma wykroczenia jeśli ruch na przejściu
    był kierowany - art. 26 ust. 3 pkt 1.

    > Wersja policji:
    > - przejechalem na czerwonym przez skrzyzowanie

    Przejechałeś na czerwonym za sygnalizator - bo tak się nazywa to
    wykroczenie.

    > - 2x wyprzedzialem na przejsciu dla pieszych

    Dyskusyjne.

    > Oczywiscie, mozna byc sk.... i twierdzic, ze zlamalem przepisy ...

    Ależ złamałeś. I co - jestem sk.... i odważysz mi sie to powtórzyć w
    twarz?

    [...]

    > Pozostale 2 wykroczenia (6 i 8pkt) za przekroczenie predkosci na 2
    > jezdniowej, 2 pasmowej drodze gdzie nie bylo zadnego ruchu (dk94 na
    > wylocie z olkusza i dk7 na wylocie z bibic).

    Mając 14 punktów na koncie Ty sobie pozwalasz na rumakowanie?
    Zainwestuj wreszcie w CB.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-10-06 13:26:33
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Jeśli jechałeś szybciej, to wyprzedzałeś. Tyle, że jeśli na obu pasach
    > poruszały się _ciągi_ pojazdów, to to nie jest wyprzedzanie (Konwencja
    > Wiedeńska).

    Chyba, ze odbywa sie to na przejsciu dla pieszych, wtedy jest to
    wyprzedzanie :)

    Artykul 11 punkt 11:
    "11. a) Umawiające się Strony lub organy terenowe mogą na jezdniach o
    ruchu jednokierunkowym i na jezdniach o ruchu dwukierunkowym, jeżeli
    co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym i trzy pasy ruchu
    poza tym obszarem są przeznaczone dla ruchu w tym samym kierunku i są
    wyznaczone na jezdni liniami podłużnymi:
    i)zezwolić pojazdom jadącym jednym pasem ruchu na wyprzedzanie po
    stronie odpowiadającej kierunkowi ruchu pojazdów jadących innym pasem
    ruchu oraz
    ii)nie stosować postanowień artykułu 10 ustępu 3 niniejszej konwencji,
    pod warunkiem wprowadzenia odpowiednich postanowień ograniczających
    możliwość zmiany pasów ruchu;
    b) w przypadku wymienionym pod literą a) niniejszego ustępu
    przewidziany sposób prowadzenia pojazdów będzie uważany za nie
    stanowiący wyprzedzania w rozumieniu niniejszej konwencji; jednakże
    postanowienia ustępu 9 niniejszego artykułu zachowują moc. "

    Zwracam uwagę na ostatnie zdanie.

    A to przywolywany punkt 9:
    "9. Pojazd nie powinien wyprzedzać innego pojazdu zbliżającego się do
    przejścia dla pieszych, wyznaczonego znakami na jezdni lub oznaczonego
    jako takie, albo pojazdu zatrzymanego bezpośrednio przed tym
    przejściem, lecz jechać z dostatecznie zmniejszoną szybkością
    umożliwiającą natychmiastowe zatrzymanie pojazdu, jeżeli pieszy
    znajduje się na przejściu. Żadne z postanowień niniejszego ustępu nie
    powinno być interpretowane jako uniemożliwiające Umawiającym się
    Stronom lub ich organom terenowym wprowadzenie zakazu wyprzedzania w
    określonej odległości od przejścia dla pieszych lub nałożenia
    surowszych wymagań na kierującego pojazdem, który zamierza wyprzedzać
    inny pojazd zatrzymany bezpośrednio przed przejściem. "

    --
    pzdr
    ML