  • 1. Data: 2012-08-22 11:45:38
    Temat: Jakis tani abonament + internet w komorce
    Od: "Darian" <a...@w...pl>

    Znalazlem taka oferte t-mobile
    http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/e-sklep/tel_kom/12_
    miesiecy
    Czy faktycznie - bez telefonu - abonament wyniesie co miesiac za 12,50 pln
    netto a po 12 miesiacach przez kolejny rok 25 pln + vat?
    A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych dostane np. 100
    minut do wszystkich sieci oraz jakis pakiet danych do wykorzystania na
    komorke?

  • 2. Data: 2012-08-22 12:41:07
    Temat: Re: Jakis tani abonament + internet w komorce
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 22.08.2012 11:45, Darian wrote:
> [...]
    > A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych dostane np.
    > 100 minut do wszystkich sieci oraz jakis pakiet danych do wykorzystania

    rozważ prepaid
    25zl/miesiac czyli doladowanie za 50zl co dwa miesiace
    dwa pakiety po 100MB zabieraja ok 20zl, pozostaje 30zl na rozmowy, co
    przy gołej cenie 0,29gr/min daje 100 minut/2 miesiące
    Jest to dwa razy za mało minut w stosunku do tego co chcesz, ale masz
    dostępne różne usługi aby np mieć tanie minuty w sieci
    Marx

  • 3. Data: 2012-08-22 14:30:32
    Od: d...@g...com

    > A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych dostane np. 100
    >
    > minut do wszystkich sieci oraz jakis pakiet danych do wykorzystania na
    >
    > komorke?

    Orange Free na Karte spelnia te warunki, np. doladowujac za 100 zl dostaje sie 6 GB
    transferu internetowego gratis (wazne 150 dni) a cala kwota jest do wygadania.
    Do wiekszosci sieci jest 29 gr/min, do Play drozej, wiec jesli do Play nie byloby za
    wiele rozmow to wyjdzie to ok. 100 min za 30 zl.
    Przy doladowaniu za 100 zl dostaje sie 10 zl gratis.

  • 4. Data: 2012-08-22 21:15:50
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Wed, 22 Aug 2012 11:45:38 +0200
    "Darian" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych dostane
    > np. 100 minut do wszystkich sieci oraz jakis pakiet danych do

    Ja ostatnio przedluzalem umowe (bez telefonu) w PlusGSM .. za 25netto
    mam 120minut miesiecznie do wszystkich, umowa na 12miesiecy. Do tego
    wzialem za 5zl netto 5 numerow darmowych oraz za 5zl netto 100MB
    internetu (ktory zuzylem w 45minut ;) i od ponad polowy miesiaca mam
    zaledwie 3kb/s transfer .... grrrrrr).

    pzdr.

    --
    tyran

  • 5. Data: 2012-08-23 08:45:22
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 22.08.2012 21:15, tyran wrote:

> [...]
    > wzialem za 5zl netto 5 numerow darmowych oraz za 5zl netto 100MB
    > internetu (ktory zuzylem w 45minut ;) i od ponad polowy miesiaca mam

    Czyli płacisz prawie 43zł/miesiąc
    W zbliżonej cenie są już chyba abonamenty bez limitów
    Marx

  • 6. Data: 2012-08-24 10:10:34
    Od: "Darian" <a...@w...pl>

    a moze brac takie cos?
    http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/all-incl
    usive/
    39 zlotych, bez tel, jest 300 min. lub 483 sms do wszystkich, 1gb danych,
    umowa na czas nieokreslony.

    Mam pytania:
    - jesli wezme 300 min. w abo to co z sms? beda dodatkowo platne, ile?
    - na czas nieokreslony - czyli moge zrezygnowac z ich uslug po np. 3 mies.
    bez problemow?
    - nie ma jakichs haczykow?

    A moze poczekac bo virgin, bo lada moment zakoncza sie jakies korzystane dla
    play rozliczenia z innymi operatorami?

  • 7. Data: 2012-08-24 21:29:26
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Thu, 23 Aug 2012 08:45:22 +0200
    Marx <a...@g...com> wrote:

    > Czyli płacisz prawie 43zł/miesiąc
    > W zbliżonej cenie są już chyba abonamenty bez limitów

    Np?

    --
    tyran

  • 8. Data: 2012-08-25 13:08:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Darian" napisał:

    > A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych
    > dostane np. 100 minut do wszystkich sieci

    Tak beznadziejne oferty (minuta 25-30 gr.) to raczej w prepaidzie. Bo
    abonament bierze się wszak po to, żeby mieć taniej.

    > oraz jakis pakiet danych do wykorzystania na komorke?

    Jak duży ten pakiet? Tu masz odpowiednio 100 MB i 1 GB:

    http://dlafirm.play.pl/pl/oferta/abonament/promocja-
    bez-telefonu/
    http://dlafirm.play.pl/pl/oferta/abonament/all-inclu
    sive-bez-telefonu/
    (w tym pierwszym musisz pilnować aktywacji pakietów danych - 5 zł brutto, w
    tym drugim nie martwisz się już o nic, umowy na 12 miesięcy)

    JoteR

  • 9. Data: 2012-08-27 09:29:23
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 24.08.2012 21:29, tyran wrote:

    > Np?

    a to taki problem przeszukac 3 cenniki ze mam to robic za ciebie?
    M.

  • 10. Data: 2012-08-28 08:09:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 27 Aug 2012 09:29:23 +0200, Marx wrote:

    > a to taki problem przeszukac 3 cenniki ze mam to robic za ciebie?

    Abonamenty nielimitowane są w okolicach dwukrotnosci ~40zł, realnie
    blizej stowy. Jak gdzies spotkales cos powiedzmy <50zl, to dawaj.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns