  • 1. Data: 2012-08-21 10:41:08
    Temat: kody doladowania a nie doladowanie - via Internet
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
    za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

    Potrzebuje doladowania po 5 zl aby czasami dac jakiemus pracownikowi.
    Chcialbym kupic tak 10-20 takich doladowac i wziac fakture VAT. Niby w
    salonach sprzedaja, ale jak jade i chce kupic to nie ma albo sa
    wieksze....

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-08-21 10:48:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 10:41:08 +0200, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > Chcialbym kupic tak 10-20 takich doladowac i wziac fakture VAT. Niby w
    > salonach sprzedaja, ale jak jade i chce kupic to nie ma albo sa

    Jedź do Żabki i poproś o wydrukowanie kodów z terminala.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2012-08-21 11:15:37
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-21 10:41, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > Chcialbym kupic tak 10-20 takich doladowac i wziac fakture VAT. Niby w
    > salonach sprzedaja, ale jak jade i chce kupic to nie ma albo sa

    a na stacji benzynowej (każdej) nie kupisz? jakiś nieogar musisz być.

  • 4. Data: 2012-08-21 11:39:59
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 21 Aug 2012 11:15:37 +0200, Olo <o...@f...pl> wrote:

    >a na stacji benzynowej (każdej) nie kupisz? jakiś nieogar musisz być.

    ogar to jestem, ty nie doczytales, ze chcialbym w sieci!!! Znam
    alternatywne sposoby!

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-08-21 12:18:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 11:39:59 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > ogar to jestem, ty nie doczytales, ze chcialbym w sieci!!! Znam
    > alternatywne sposoby!

    Musiałbyś to najpierw napisać. Napisałeś tylko, że nie chcesz w internecie.
    U ciebie są już internetowe stacje benzynowe i Żabki? Respect!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 6. Data: 2012-08-21 15:22:06
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-21 11:39, a...@p...pl wrote:

    > ogar to jestem, ty nie doczytales, ze chcialbym w sieci!!! Znam
    > alternatywne sposoby!

    chciałbyś w sieci czy niechciałbyś - o to jest pytanie...
    totalny nieogar +100 do debilizmu

  • 7. Data: 2012-08-21 16:36:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Olo" <o...@f...pl>

    > chciałbyś w sieci czy niechciałbyś - o to jest pytanie...
    > totalny nieogar +100 do debilizmu

    Ja pier....

    Chodzi mu o KODY a nie doładowania

    W internecie a nie na stacji

  • 8. Data: 2012-08-21 20:06:59
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-21 16:36, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Olo" <o...@f...pl>

    > Ja pier....

    chciałbyś...

    > Chodzi mu o KODY a nie doładowania
    >
    > W internecie a nie na stacji

    Kody kupi i dostanie na to fakture na stacji benzynowej (Shell, Statoil,
    BP na 100%) i w Żabce (a także w Vobisie, Tesco, Kolporterze itp), a
    doładowania online zrobi w internecie (którego nie chce). Nie kupi kodu
    przez internet, ale to chyba oczywiste, dlatego ma +100 do debilizmu. W
    sumie to czy też jesteś taki głupi czy tylko udajesz?

  • 9. Data: 2012-08-21 20:17:00
    Od: piaseczosnek <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 10:41:08 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
    > za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

    Nie wiem, co takiego widzisz w zapisywaniu / wklepywaniu / prowadzeniu
    "księgowości" kodów kupionych / wykorzystanych, ale to już Twoja sprawa :)

    Jeśli nie znajdziesz, tego czego szukasz, to...

> [...]
    > Chcialbym kupic tak 10-20 takich doladowac i wziac fakture VAT. Niby w
    > salonach sprzedaja, ale jak jade i chce kupic to nie ma albo sa

    ...wprawdzie 5 zł więcej, bo od 10 zł się zaczyna - możesz to robić po
    prostu rzadziej :), ale:

    http://doladowania.play.pl/jakdoladowac/telefon.html

    "Możesz zasilić konto telefonu na kartę lub mix w Play wykonując
    doładowanie z telefonu na abonament w Play. Kwota doładowania zostanie
    pobrana ze środków dostępnych poza abonamentem.

    Jako abonent możesz wybrać dwa sposoby doładowania:
    - Wybierz na telefonie numer *111# i przejdź do sekcji usług lub wpisz kod
    *111*15*1# i zatwierdź go zieloną słuchawką. Zostaniesz poproszony o
    podanie numeru, który chcesz zasilić i kwoty doładowania.
    - Zaloguj się do Play24 na www.24.play.pl i wejdź na zakładkę Usługi.
    Następnie wybierz kwotę doładowania oraz podaj numer telefonu, który chcesz
    zasilić.

    Dostępne wartości doładowań:
    od 10 PLN do 100 PLN w zaokrągleniu do złotówki. Wartość doładowania jest
    kwotą brutto i powiększy ona saldo faktury za dany okres rozliczeniowy w
    pozycji Usługi Telekomunikacyjne."

    Przynajmniej z fakturą nie będzie problemu - Play dopisze doładowania do
    Twojej faktury.

    pzdr
    p.

  • 10. Data: 2012-08-21 21:26:05
    Od: a...@p...pl

    >chcialbym kupowac kody doladowujace prepaidy (Play) a nie doladowania
    >za posrednictwem jakiegos serwisu w Internecie. Czy jest jakis takowy?

    niby wszyscy tacy madrzy, a nie potraficie czytac ze zrozumieniem.
    Tego ucza w szkole podstawowej.

    A jeszcze taki Olo jest przykladem czlowieka, ktory nie zna czlowieka
    o go obraza. Na ulicy dostalbys po prostu w rylo.

    --
    ThinkXtra