  • 1. Data: 2014-04-12 20:50:23
    Temat: Jazda bez końcówki tłumika??:D
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    Siema mam Yamahe dt 80 mam pytanie czy mozna jezdzic bez końcówki
    wydechu??? chodzi mi o to czy nie stanie sie cos z silnikiem czy nie
    bedzie pluł olejem i takie tam. Radzcie :D

  • 2. Data: 2014-04-13 00:29:33
    Temat: Re: Jazda bez końcówki tłumika??:D
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

    >Siema mam Yamahe dt 80 mam pytanie czy mozna jezdzic bez końcówki
    >wydechu???

    Po Co?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2014-04-13 09:16:41
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    A dla dzwięku :D

  • 4. Data: 2014-04-13 09:19:54
    Temat: Re: Jazda bez ko?cówki t?umika??:D
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .04.2014 o 20:50 DanY336 <danielowato@_nospam_o2.pl> pisze:

    > Siema mam Yamahe dt 80 mam pytanie czy mozna jezdzic bez końcówki
    > wydechu??? chodzi mi o to czy nie stanie sie cos z silnikiem czy nie
    > bedzie pluł olejem i takie tam. Radzcie :D

    Oczywiście że możesz, jeśli chcesz zajechać silnik.

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info/

  • 5. Data: 2014-04-13 13:39:45
    Temat: Re: Jazda bez koĂącĂłwki tÂłumika??:D
    Od: DanY336 <danielowato@_NOSPAM_o2.pl>

    Stanie sie coS?? ze odczepie tylko koncowke tłumika??? przeciez dyfuzor
    bedzie a nie bedzie tylko koncowki.

  • 6. Data: 2014-04-13 20:29:17
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "DanY336" <danielowato@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    >A dla dzwięku :D
    >
    > --

    Czego?Nie sądzę żeby pusta rura w cwajtakcie generowała jakieś ciekawe u
    dzwięki poza bluzgami sąsiadów.

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    Bmw R1100S

  • 7. Data: 2014-04-13 21:23:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-13 13:39, DanY336 pisze:
    > Stanie sie coS?? ze odczepie tylko koncowke tłumika??? przeciez dyfuzor
    > bedzie a nie bedzie tylko koncowki.

    nic sie nie stanie, poza tym ze bedzie pierdzial jak kon po sliwkach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2014-04-13 22:43:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    http://www.youtube.com/watch?v=35nAggAHzx0

    http://www.youtube.com/watch?v=57Fh7_VWTD8

    http://motogof.tumblr.com/

  • 9. Data: 2014-04-13 23:10:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-13 22:43, Adam Wysocki pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=57Fh7_VWTD8

    u kurde. Za moich czasow wystarczyl znaleziony kawalek plastiku
    przymocowany do wspornika blotnika.

  • 10. Data: 2014-04-14 14:52:47
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > u kurde. Za moich czasow wystarczyl znaleziony kawalek plastiku
    > przymocowany do wspornika blotnika.

    My jedynie puszki za rowerami ciągnęliśmy. I też było fajnie.

    http://motogof.tumblr.com/