    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda bez korka oleju
    Date: Fri, 29 Jul 2016 18:50:02 +0200

    W dniu 29.07.2016 o 10:53, FEniks pisze:

    > LOL
    >
    > Dla innych użytkowników dróg to naprawdę nie ma znaczenia, czy ktoś
    > zachowuje się głupio celowo, czy niechcący.

    Ma zasadnicze.
    Najgorsza na drodze jest nieprzewidywalność i odstawanie od sposobu
    ruchu innych użytkowników drogi.

    A po takim typie olewającym przepisy, łatwo można się domyślić co zrobi
    jako następne.
    Po babie która stanęła przed skrzyżowanie z niewiadomego powodu i czeka
    na wolny horyzont, ni cholery się nie zorientujesz czy przypadkiem po 20
    sekundowym czekaniu gdy miała miejsce i mogła wykonać z 10 manewrów, nie
    ruszy akurat wtedy, gdy już miejsca nie ma - prosto Tobie pod koła.
    A może tak zrobić (i widziałem to na własne oczy) np. gdy ktoś mniej
    cierpliwy ją otrąbi.

    Część ludzkości posiadająca (z natury tj. płci) brak koordynacji oko -
    ręka, powinna naprawdę przechodzić inne badania dopuszczające do
    otrzymania prawka....