  • Data: 2017-10-08 15:31:15
    Temat: Re: Jazda na nieorginalnych tablicach - co grozi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Oct 2017 14:53:28 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Tablica to nie dokument, od 2003 r SN stoi na takim stanowisku.

    A teraz SN wyp* i skad wiesz jak bedzie stal ? :-)

    Ziobro juz kiedys zmiane IMEI w telefonie chcial tak traktowac, choc
    trzeba przyznac, ze to ma troche wiecej sensu.

    > Natomiast dorabiać samemu nie wolno, nie wiem jaka za to jest sankcja,
    > ale w normalnej firmie tablic nie dorobisz - twierdzą że nie mogą.

    Z drugiej strony pelno firm nienormalnych, ktore robia cos niby
    tablice, np dla tirmanow.
    A i samemu mozna - im mniej przypomina tablice, tym mniejsze ryzyko
    oskarzenia o falszerstwo, "bo to tylko dla informacji jaki nr".
    No ale urzad juz odpowiedzial, to juz uzycie w zlym celu :-)

    Swoja droga - urzad wezwal drugiego wspolwlasciciela ?
    Tak mi sie wydaje, ze wzywac to im sie nie chce, ale jeden to tam nic
    nie zalatwi - od razu go zalatwia odmownie.

    J.